هنر فرمانده پایگاه مقاومت، ایجاد تحول در محله است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین افتتاحیه دوره دو روزه توانمندسازی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر گفت: هنر فرمانده پایگاه مقاومت، ایجاد تحول در محله است.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالرضا دشتی در این آیین گفت: بخش سنگینی از انجام مأموریت‌های بسیج و سپاه بر عهده فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت است.

وی اظهار کرد: هنر یک فرمانده پایگاه مقاومت این است که بتواند با شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، در محله تحول ایجاد کند.
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: لازم است نقش پایگاه‌های مقاومت بیش از گذشته در جامعه تقویت شود تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت آن، موفقیت‌های بیشتری در عرصه‌های مورد نیاز جامعه کسب کنیم.

هنر فرمانده پایگاه مقاومت، ایجاد تحول در محله است

این مقام مسئول در پایان به جهاد تبیین نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انجام جهاد تبیین، تأکیدات فراوانی دارند که لازم است کار تبیینی بزرگ با اولویت‌های مناسب انجام شود.
دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر به همت معاونت تربیت و آموزش سپاه امام صادق علیه السلام و با مشارکت سازمان‌های بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان استان بوشهر در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه السلام در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار