خبرهای داغ:

مبارزه با فساد مطالبه مهم مردم از دولت

شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: از دولتمردان انتظار می‌رود برای تحقق وعده‌های دولت مردمی تلاش کنند چرا که مبارزه با فساد از جمله مطالبات مهم مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۵۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

مبارزه با فساد مطالبه مهم مردم از دولتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه بخش بسطام که به میزبانی مسجد جامع روستای قلعه آقا عبدالله و همزمان با یادواره علما و شهدای این روستا برگزار شد، به بیان نقش کهن‌سالان در واقعه عاشورا پرداخت و بیان کرد: شهدا راهی را رفتند که در آن معرفت به خدا بود و این موضوعی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.
او ادامه داد: حبیب بن مظاهر از کوفیانی بود که پس از مرگ معاویه هنگامی که بیعت شکستن کوفیان را دید، خود را به امام حسین (ع) رساند و در روز عاشورا در کربلا به شهادت رسید و این نشان می‌دهد که برای بازگشت هیچ سن و سالی مهم نیست.
امام جمعه بسطام با اشاره به نمازجمعه‌های چرخشی در بخش بسطام گفت: برگزاری نماز جمعه با این سبک و در گوشه به گوشه این منطقه عالم خیز بسطام از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی به شمار می‌رود که تداوم آن سلاح بزرگی در برابر توطئه‌های دشمنان ایران از جمله آمریکا است.
رضوی نسب بیان کرد: دشمنان ما باید بدانند همیشه در مقابل مردم ایران و نماز دشمن شکن جمعه مغلوب هستند.
امام جمعه بسطام ضمن گرامیداشت مقام آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی مرجع عالیقدر جهان تشیع، اظهار کرد: این عالم جلیل‌القدر در روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام در شهرستان شاهرود دیده به جهان گشود و امروز در زمره مهمترین مفاخر جهان اسلام و منطقه بسطام محسوی می‌شوند.
او با بیان اینکه این عالم گرانقدر پس از طی تحصیلات اولیه و دوره‌ی مقدمات در شهر بسطام، عازم حوزه علمیه مشهد مقدس شد و در دروس سطح و خارج فقه و اصول اساتید و فق‌های آن زمان حاضر و سپس عازم حوزه‌ی علمیه نجف اشرف شدند، ابراز کرد: ایشان، حیات خود را همواره در تربیت فضلا و علما و رسیدگی به امور حوزه و تدریس و تألیف سپری کرد لذا باید قدردان این شخصیت برجسته باشیم.
امام جمعه بسطام با اشاره به اقدامات دولت مردمی در خصوص توقف رشد نقدینگی و پرداخت بدهی‌های دولت قبل گفت: مردم اگر راستی و صداقت، مبارزه با فساد و عدالت را ببیند صبر خواهند کرد لذا از دولتمردان انتظار می‌رود برای تحقق وعده‌های دولت مردمی تلاش کنند چرا که مبارزه با فساد از جمله مطالبات مهم مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها