فرماندار فراهان در جمع اصحاب رسانه :

خبرنگاران سربازان خط مقدم اطلاع رسانی/ رسانه‌ها با انتشار عملکرد دولت در شهرستان، امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند

ابوالقاسم آقازیارتی گفت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است
کد خبر: ۹۴۵۳۶۲۵
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ در نشست صمیمی فرماندار فراهان با اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان ، آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران گفت: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل پر مخاطره جامعه است، آن‌ها سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت بیان واقعیات در کنار مردم بودن و رعایت اخلاق در نوشتن مطالب جز رسالت خبرنگاران به شمار می آید.

ابوالقاسم آقازیارتی تصریح کرد: خبرنگاران ناظران خوبی هستند و با بیان اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلات و کمبودها ونیاز های جامعه به مسئولین، مردم و جامعه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم جلوی انتشار اخبار کذب و ناراحت کننده را گرفته شود گفت: رسانه‌ها با انتشار عملکرد دولت در شهرستان، امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند.

فرماندار فراهان افزود: از رسانه ها انتظار می‌رود اخبار و عملکرد مربوط به دولت سیزدهم را که در راستای حمایت از مردم انجام می‌شود به مخاطبان خود منتقل کنند تا آنها بدانند دولت در همه موارد پشتیبان مردم است.

در ادامه آقازیارتی از ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان خواستار همدلی و هم افزایی با فعالین خبری و اصحاب رسانه شد و افزود: نهادهای اجرایی در کنار رسانه ها می توانند در توسعه روز افزون شهرستان ، گام های بلندی بردارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران با قلم خود تلاش می کنند تا دغدغه ها و مشکلات را به گوش مسئولین برسانند و در این مسیر پلی مستحکم میان مردم و مسئولین به شمار می روند.

فرماندار شهرستان با قدردانی از خبرنگاران در پوشش رسانه ای فعالیت های شهرستان به ویژه سیل اخیر روستای آهنگران افزود: نمونه همدردی، همفکری و همکاری رسانه ها در سیل اخیر مشاهده شد و فعالین مجازی با همت و تلاش خود، کنار و حتی پیش قدم تر از مسئولان حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با نشان دادن فعالیت‌های صورت گرفته، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند افزود: در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است فعالیت‌های صورت گرفته صددرصدی به‌ خوبی به مردم شهرستان منعکس شود.

آقازیارتی فراهانی تاکید کرد: در هفته دولت هیچ پروژه‌ای به شکل نیمه‌تمام یا ناقص در شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان فراهان با بیان اینکه هفته دولت فقط افتتاح پروژه و برجسته کردن آمار و ارقام پروژه ها و طرح ها نیست ؛ افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان میخواهم پروژه‌هایی که به صورت کامل آماده بهره‌برداری بوده را به فرمانداری معرفی کنند و از افتتاح طرح‌هایی که آمادگی لازم برای بهره‌برداری ندارند و یا بدون هماهنگی باشند، ممانعت کنند.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدیه ای به رسم احترام،بپاس زحمات خبرنگاران به آن ها اهدا شد.

ارسال نظرات