رئیس سازمان بسیج رسانه البرز:

هفته ی دولت فرصت مغتنمی برای بازخوانی نقش و وظایف دولتمردان می باشد

سید محمدرضا موسوی زاده در یادداشتی به مناسبت هفته دولت اودده است: هفته ی دولت فرصت مغتنمی برای بازخوانی نقش و وظایف دولتمردان می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۳۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید محمدرضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در یادداشتی به مناسبت هفته دولت برای این خبرگزاری آورده است:

هفته ی اول شهریورماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و با عنوان هفته ی دولت نامگذاری شده است.

این روز یادآور ماندگاری بزرگمردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه ی تاریخ، الگوی راستین و اسوه ی خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

شهیدان رجایی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان به دست آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و مردمی بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.

هفته ی دولت فرصت مغتنمی ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولتمردان و قدردانی از همه ی کارمندان خدوم کشور که در بحثهای مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت رسانی به مردم فعالیت مینمایند.

سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته ی دولت را به همه ی دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان البرز خاصه استاندار محترم به عنوان نماینده ی عالی دولت در استان که با کوشش و تلاش شبانه روزی، خدمات و مجاهدتی بی بدیل در طول مدت حضور خود در استان داشتند، تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون ایشان و تمام خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی را در تحقق آرمانهای بلند امام راحل و مقام معظم رهبری از خداوند سبحان مسئلت دارد.

همچنین سازمان بسیج رسانه استان البرز از رسانه های زحمتکش و وزین دیداری و شنیداری در استان درخواست دارد با پوشش کامل فعالیتها و زحمات دولتمردان خدمتگزار در استان نسبت به اطلاع رسانی و آشنایی مردم قدرشناس و ولایتمدار از روند کارهای انجام شده، اهتمام جدی و مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار