خبرهای داغ:

کسب رتبه ممتاز کشوری استان فارس در جشنواره باران وحی ۲

۶۲ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فارس، در جشنواره فرهنگی هنری باران وحی ۲ (جشنواره‌ای با رویکرد مضامین قرآنی) موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شدند.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس گفت: جشنواره باران وحی 2 برای دومین سال پیاپی در سراسر کشور با رویکرد مضامین قرآنی در دو بخش آوایی و معارفی و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.
موصلی یادآور شد: در بخش آوایی مددجویان در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، مداحی و صحیح خوانی شرکت کردند.در بخش معارفی نیز مددجویان آثار خود را در قالب هنرهای تجسمی، نقاشی، عکاسی و رشته معارفی(تدبر در قرآن و فهم معارف) به دبیرخانه ارسال کردند.
او خاطر نشان کرد: در این جشنواره از استان فارس 3190 نفر از مددجویان شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 2459 نفر شرکت کننده از خواهران و مابقی از برادران بودند.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: از کل شرکت کنندگان استان در این جشنواره، 62 نفر از مددجویان در رشته ها و رده های سنی مختلف موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری شدند.
موصلی در پایان گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان فارس در رشته تحقیق و بیشترین مقام کسب شده توسط مددجویان استان در رشته حفظ بوده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار