خبرهای داغ:

دفاع مقدس فصل درخشانی در تاریخ انقلاب است

هشت سال دفاع مقدس یک فصل درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۳۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

به گزارش بسیچ از چالدران، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در دیدار با خانواده ۱۲ بسیجی نمونه این شهرستان، با بیان اینکه بسیج و بسیجی در جامعه جزو بی‌ادعاترین افراد هستند، اظهار کرد: این قشر در همه مواقع حمایت خویش را از رهبری اعلام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه ما مدیون رشادت ها و زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: مناسبت های ویژه در سال فرصتی است تا بتوانیم بیش از پیش با رشادت ها و دلاورمردی های این بزرگواران آشنا شویم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران نیز در این دیدار با بیان اینکه رشادت ها و پایداری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را باید به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم، خاطرنشان کرد: این بزرگواران آبروی نظام و انقلاب هستند و دشمنان انقلاب نیز از آمادگی آنها در صحنه های مختلف می ترسند.

حجت الاسلام محمد قنبری با اشاره به اینکه رزمندگان پیشکسوتی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند، شایسته‌ترین گزینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت هستند، ادامه داد: باید برای رفع مشکلات معیشتی آنان بیش از پیش تلاش کرد.
فرمانده سپاه چالدران نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تاکید کرد: بهترین و شایسته‌ترین گزینه برای نشر این فرهنگ عاشورایی، خود رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند، که این مسیر را طی کرده‌اند.
سرهنگ قهرمان درستی گفت: باید از فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی حراست کرد، تا الگویی برای دیگر مناطق کشور شود.
انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار