خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا:

دولت شهید رجایی با اینکه عمر کوتاهی داشت اما نام آن ماندگار شد/جبهه مقاومت جلوه ای از مقاومت اسلامی است

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی گفت: دولت شهید رجایی با اینکه عمر کوتاهی داشت اما نام آن ماندگار شد این دولت برجستگی های خاصی داشت که مهمترین آن اخلاص و ایمان بود.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۸۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

دولت شهید رجایی با اینکه عمر کوتاهی داشت اما نام آن ماندگار شد/جبهه مقاومت جلوه ای از مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان علی آباد کتول گفت: وقتی که نهضت پیامبر مکرم اسلام به پیروزی رسید و ظهور کرد ارکان سه‌گانه‌ای در طول این نهضت وجود داشت که تاکنون هم بر سه محور اساسی دین ولایت و رهبری و مردم این نهضت ها شکل گرفت.

وی افزود: پیروان اسلام را می توان به چند دسته تقسیم کرد یاران صدیق کسانی که فهم عمیق و وفاداری دارند،همراهان اسلام اینها ایمان آوردند همراهی کردند ولی از عمق وجود به اسلام وفاداری نداشتند و دچار انحراف شدند و نتوانستند تشخیص بدهند و جا ماندند.

حسینی اظهار داشت: ما وقتی به جریان انقلاب اسلامی از پیروزی تا کنون نگاه می کنیم می بینیم که حضرت امام (ره) در انقلاب اسلامی همراهان و یارانی داشت. یکی یاران صدیق امامند که انقلاب اسلامی را خوب درک کردند و همراهی کردند و قسم دوم همراهان بودند که انقلاب را فهمیدند اما در جریان و سیر انقلاب اسلامی بر مبنای حزب و گروه و مطامع شخصی شان حرکت کردند. کسانی که امروز ادعای یاری امام را داشتند باید در این راه جانبازی می کردند و از آبرو مایه می گذاشتند اما این همراهان یک روز همراه امام می شدند اما یک روز علیه انقلاب بیانیه صادر می کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: دولت شهید رجایی با اینکه عمر کوتاهی داشت اما نام آن ماندگار شد این دولت برجستگی های خاصی داشت که مهمترین آن اخلاص و ایمان بود و بعد هم اینکه تبلور بیان امام در رفتار این بزرگوار دیده می‌شود و خود را خادم و در خدمت به مردم می‌داند و مهمترین شاخصه دولت شهید رجایی مردمی بودن آن است.

وی در ادامه بیان داشت: ما در حوزه شهدا و انقلاب اسلامی یک نکته ای داریم که موجب زنده بودن یاد و خاطره شهدا ست چون انقلاب ما ریشه در عاشورا دارد وقتی امام حسین(ع) تمام هستی اش را تقدیم کرد و همه بود و نبودش را داد خدا هم خریدار او شد و در طول تاریخ زنده نگه داشت. و شهدای ما هم همین گونه در دفاع از انقلاب و نظام و در حوزه رهبری و ولایت هستی شان را فدا کردند و به حضرت اباعبدالله تاسی کردند.

حسینی تصریح کرد: در بحث شهادت ها یک نکته ویژه ای وجود دارد که هر وقت غباری بر روی دل هایمان می نشیند و شهیدی وارد شهر می شود خون تازه ای به رگهای شهر تزریق می شود و روح تازه ای به مردم و شهر دمیده می شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا با اشاره به وجود حق و باطل در دنیا اذعان داشت: تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت تا الان وجود داشته و خواهد داشت، یک جبهه حق است و یک جبهه، جبهه باطل. یک بخش جنود الله است و یک بخش جنود شیطان و شیطان تلاش می کند بر جنود الله غلبه کند ولی همیشه حق بر باطل پیروز میشود و در این تقابل در عصر حاضر ما درگیر جنگ ترکیبی نرم و حوزه شناختی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به زندگی شهید نجفی از شهدای مدافع حرم استان گلستان و بخشی از وصیت نامه وی گفت: امروز باید سوال کرد از شهید نجفی که شما ۳۰ سال خدمت کردید و باید به دنبال استراحت و زندگی خود باشید اما این بزرگوار درخواستی را به فرمانده محترم سپاه استان داد که هر وقت من آن را می‌خوانم بسیار تحت تأثیر قرار میگیرم و در آن نوشته بود من را به سوریه اعزام کن قطعاً موجب پشیمانی شما نخواهم شد و شما رو سفید خواهم کرد و همینطور هم شد.

حسینی در پایان با بیان اینکه جبهه مقاومت جلوه ای از مقاومت اسلامی است افزود: جلوه ای از مقاومت اسلامی را در جبهه مقاومت دیدیم که از ملت های مختلف آمدند در راه آرمان های اسلام جانبازی کردند و خون دادند و ما برای اینکه به تمدن نوین اسلامی برسیم باید ید واحده بشویم باید طوری کار کنیم که به سمت تشکیل دولت اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار