خبرهای داغ:

امضای سه سند تفاهم همکاری فرهنگی میان شهرداری شیراز و سازمان اوج

معاون فرهنگی شهرداری شیرازگفت: اولین تفاهم و همکاری بین سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شهرداری شیراز ساخت سریال احمدبن موسی بسته شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مصطفی مشفقیان معاون فرهنگی شهرداری شیراز اظهار داشت: اولین تفاهم و همکاری بین سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شهرداری شیراز ساخت سریال احمدبن موسی ع به عنوان یکی از آرزوهای مردم شیراز و عاشقان اهل بیت (ع) یکی از مگاپروژه‌های فرهنگی شهر است.

به گفته وی، همچنین با تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان اوج و شهرداری شیراز امضا شد، دیوارنگاره این شهر که بزرگ‌ترین سازه تبلیغی فرهنگی شهر شیراز است به زودی در میدان امام حسین (ع) بهره‌برداری خواهد شد و سومین مگاپروژه مربوط به طراحی و اجرای نمایش بزرگ میدانی《محشر》است.

در ادامه این نشست، محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج تصریح کرد: نمایش میدانی محشر کاری مردمی و صددرصد آن بومی است و افتتاح این نمایش دو هفته آینده در شیراز صورت خواهد گرفت.

 مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم اظهار داشت: شیرازی‌ها در ساخت سریال شاهچراغ (ع) سهیم هستند زیرا منابع مالی این سریال از عوارض مردم شیراز است که یک کار ماندگار خواهد بود.

 رضا محمدیان رئیس کمسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز هم در این رابطه گفت: ساخت سریال احمدبن موسی (ع) موجب معرفی بهتر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد شد زیرا سریال به زبان‌های مختلف ترجمه و در کشورهای اطراف پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها