اساس جهاد تبیین ایجاد امیدآفرینی در جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه رسانه‌ها در جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند گفت: اساس جهاد تبیین ایجاد امیدآفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۸۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محمدمهدی ادهم در نشست خبری که با محوریت نقش رسانه در حوزه جهاد تبیین برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تأکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص اظهار داشت: از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز دشمنان این انقلاب و نظام بارها و بارها گفته اند که این انقلاب دوامی ندارد؛ اما به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه امسال این انقلاب چهل و سه سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و راه و مسیر نظام را در چهل سال دوم برای همگان به روشنی تبیین کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در عرصه جهاد تبیین گفت: امروز شما رسالتی بس سنگین در این عرصه دارید و همگی باید در این مسیر جهاد و تلاش کنیم و جهاد امیدآفرینی را در قالب جهاد تبیین در جامعه ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

ادهم تصریح کرد: دشمنان فارغ از اینکه چه دولتی بر روی کار است همواره به دنبال یک اصل است آنهم اصل سیاه نمایی و دروغ پردازی است؛ آنها به دنبال ترویج این مطلب هستند که این انقلاب و نظام هیچ ثمره ای نداشته است و هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است؛ بنابراین در چنین فضا و برهه ای و با چنین رویکردی که دشمنان آن را دنبال می کنند؛ وظیفه همه ما این است که در قالب جهاد تبیین جلوی این سیاه نمایی ها و دروغ پردازی ها را با بیان واقعیت ها و روشنگری ها بگیریم.

وی خبرنگاران را سربازان و افسران جنگ نرم دانست و گفت: بصیرت افزایی و دشمن شناسی راهکار مقابله با دشمنان است و باید اقدامات دولت را در راه خدمات رسانی به مردم بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با تأکید بر اینکه باید از آرمان های انقلاب و نظام دفاع کرد گفت: رسانه ها باید به این موضوعات بپردازند و نقش مطالبه گری خود را به نحو احسن انجام دهند.

اعزام بیش از 1000 نفر از سرخه به کربلای معلی

ادهم در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان یک مانور بزرگ اسلامی پرداخت و گفت: در سطح ملی، استانی و ما در سطح شهرستانی اقدامات گسترده و پیگیری های مختلفی را برای هر چه بهتر برگزار شدن این آیین معنوی انجام داده ایم .

وی با بیان اینکه اربعین محور تجمع نه تنها مسلمانان بلکه غیرمسلمانان است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است گفت: اربعین مانور و رزمایشی عظیم برای زمان ظهور آخرین منجی بشریت است و از این جهت است که دشمنان تمام تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به این حرکت عظیم و میلیونی انجام می دهند و در همین روزهای اخیر که در بغداد درگیری هایی رخ داد دشمنان و مستکبران عالم از این موضوع بسیار خرسند شدند؛ اما به کوری چشم آنها باید بگوییم راه کربلا هرگز بسته نخواهد شد و به عنایت خداوند و امام حسین (ع) مکتب حسینی در دلها زنده است و این راهپیمایی میلیونی پرشور تر از هر سال برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار نفر از شهرستان سرخه در قالب زائر، خادمان و موکب داران امسال به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به موکب شهرستان سرخه به نام موکب«بقیه الله الاعظم» گفت: این موکب یکی از بهترین مواکب استان سمنان در استان کرمانشاه است که به ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین می پردازد.

ادهم عنوان کرد: بیش از 30 دستگاه کامیون جهت ارسال مایحتاج و اقلام مورد نیاز مواکب اربعین به کربلا به صورت کاملاً رایگان اعزام خواهد شد.

برپایی 40 موکب ویژه پیاده روی جاماندگان از سفر اربعین در مسیر سرخه تا لاسجرد

ادهم در مورد برپایی پیاده روی جاماندگان از سفر اربعین نیز گفت: نشست ها و جلسات در مورد برپایی این مراسم نیز انجام شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حدود 40 موکب از سرخه تا لاسجرد جهت خدمت رسانی به مردم حاضر در این مراسم معنوی برپا خواهد شد.

اعلام ویژه برنامه های شاخص شهرستان سرخه در هفته دفاع مقدس

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره ای کرد و گفت: این برنامه ها از سی و یکم شهریورماه تا ششم مهرماه امسال مطابق سال های گذشته برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه فضاسازی شهری و محیطی، برگزاری یادواره شهدای روستای لاسجرد، برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای شهرستان سرخه، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، مساجد و ادارات، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برپایی شب شعر و خاطره، برپایی رژه خودرویی و موتوری، اجرای رزمایش مواسات و همدلی، اجرای طرح های محرومیت زدایی و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان سرخه را از جمله برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان سرخه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار