نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان‌ رضوی اقدام بسیج دانش‌آموزی در راه‌اندازی سفر اربعین را ستود و گفت: این سفر معنوی شروع یک نقطه ارزشمند در زندگی دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۲۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در مشهد، آیت الله سید‌احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان‌ رضوی در آیین بدرقه دانش آموزان بیان کرد: اقدام زیارت اربعین دانشجویی در این استان از سال ۱۳۹۸ صورت گرفت که با همت، فعالیت و برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی این جریان شروع شد.

وی ادامه داد: انسان در دو فصل از عمر، جهش دارد. یکی اول زندگی و یکی آخر زندگی. اول زندگی هر سالی که عمرش زیاد می‌شود، وضعیت فکری، قلبی و احساسی او با سال گذشته قابل مقایسه نیست، زیرا در این سال حقایقی در درون فکر و اندیشه نوجوانان شکل می‌گیرد که در سال قبل این حقایق و واقعیت‌ها در ذهن آن‌ها نبود. کانون اندیشه و فکر شما از نظر افکار و کانون قلب و دل شما از نظر عشق و احساس، امروز در یک شرایطی است که در سه سال قبل در این شرایط نبوده است.

آیت الله علم‌الهدی افزود: سه سال پیش شما در یک عرصه و عمری به سر می‌بردید که همه قضایا برای شما یک چهره ظاهری تشریفاتی و گذرا داشت و شما هم یک تماشاچی بودید، اما اکنون در جریان‌ها شما تماشاچی نیستید بلکه تصمیم‌گیرنده هستید.

وی بیان کرد: شما در یک مقطعی از عمر هستید که خودتان می‌خواهید زندگی را شروع کنید، افرادی مثل شما که می‌خواهند زندگی را شروع کنند زندگی آن‌ها از یک نقطه مثل رفاقت، ارتباط، علاقه‌مندی و احساس شروع می‌شود. تمام جریان زندگی از همین نقطه‌ای که زندگی شما شروع شده است شکل می‌گیرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان‌ رضوی همچنین در پایان گفت: حرکت ارزشمند بسیج دانش‌آموزی و راه‌اندازی سفر اربعین برای شما نقطه‌ای در زندگی انسان به وجود آورد که زندگی شما از این نقطه ارزشمند شروع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها