اربعین احیاگر شعائر حسینی در قرن حاضر است

حجت‌الاسلام یحیایی گفت: اربعین احیاگر شعائر حسینی در قرن حاضر و فریاد وحدت بخشی است که پایه های متزلزله نظام سلطه و استکبار را فرو خواهد ریخت.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۴۵
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان گردان ابوذر تصریح کرد: اربعین تجدید حیات اسلام با برافراشتن مجدد پرچم به خون کشیده امام حسین (ع) است. 

 

حجت‌الاسلام یحیایی بیان داشت:بنی امیه می خواستن علاوه بر شهادت امام حسین(ع) و اصحابش نام و یاد آنها را نیز محو نمایند و اربعین به وعده الهی خنثی گر این توطئه‌ بنی امیه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی پرچم به خون کشیده امامت دوباره برافراشته شد تا برای همیشه در تاریخ ثبت گردد که خون بر شمشیر پیروز هست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) اضافه کرد: امروزه نیز اهمیت اربعین بر هیچ کسی پوشیده نیست و همگان می دانند که اربعین احیاگر شعائر حسینی در قرن حاضر و فریاد وحدت بخشی است که پایه های متزلزله نظام سلطه و استکبار را فرو خواهد ریخت.

 

 

حجت‌الاسلام یحیایی در پایان افزود: اربعین ندای بیداری وجدان های خفته و فریاد حل من ناصرا ینصرنی حضرت ولیعصر (عج) که آخرین ذخیره الهی است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات