خبرهای داغ:
همدان-فرماندار فامنین گفت: در عصر ارتباطات امروزی نه فقط سازمان تامین اجتماعی بلکه باید تمام ادارات نیز در برنامه‌های خود خدمات رسانی غیر حضوری را راه اندازی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صمد جلیلوند در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ارائه‌ خدمات به شهروندان اظهار کرد: با توجه به محرومیت شهرستان، واحدهای تولیدی شهرستان نیازمند تعامل بیشتر هستند تا بتوانند همچنان به تولید ادامه دهند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به گستره وسیعی از جمعیت کشور خدمات خود را ارائه می‌کند، گفت: اجرای طرح‌های غیر حضوری علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان در سایر مسائل مهم اجتماعی همچون صرفه جویی در وقت و جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار نقش به سزایی ایفا می‌کند.

فرماندار فامنین افزود: در عصر ارتباطات امروزی نه فقط سازمان تامین اجتماعی بلکه باید تمام ادارات نیز در برنامه‌های خود خدمات رسانی غیر حضوری را راه اندازی کنند.

وی در پایان از مدیر کل تامین اجتماعی استان خواست به شهرستان‌هایی که از محرومیت‌های تولیدی و اجتماعی برخوردار هستند نگاه ویژه ای در بلند مدت داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات