خبرهای داغ:
سردار سلامی در پایانه مرزی شلمچه:

امنیت مرزها برقرار است/ اتباع خارجی به مرزها مراجعه نکنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: مرزهای غربی کشور مشکل خاصی ندارند و در عین حالی که ازدحام وجود دارد، تردد روان و امنیت مرزها برقرار است
کد خبر: ۹۴۵۶۶۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش بسیج، سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه امروز در پایانه مرزی شلمچه در تشریح وضعیت تردد زائران در دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: در مرز چذابه شاهد مشکلی نبودیم و شاهد ترددی آسان و روان در این مرز هستیم.

وی افزود: تمامی خدمات به زائران در حال انجام است و تردد زائران به خاک عراق و از خاک عراق به کشورمان جریان دارد‌.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مرز شلمچه متاسفانه به دلیل شرایطی که برای عبور زائران غیرایرانی از سوی دولت عراق ایجاد شده، شاهد وجود برخی مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از تمامی مردم کشور در پذیرایی و میزبانی از زائران حسینی، از مسوولین دولت عراق نیز انتظار داریم زمینه ورود اتباع غیرایرانی را در ایام اربعین فراهم کنند چرا که در این مرز ازدحام اتباع بویژه اتباع افغانی بوجود آمده است.

حسین سلامی تصریح کرد: از اتباع افغانی نیز تقاضا داریم به سمت مرزها نروند چراکه فعلا امکان تردد نیست و باعث ازدحام جمعیت خواهند شد و امکان گرمازدگی و شیوع دیگر بیماری‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: تمامی مسوولین به ویژه مسوولین استانی تلاش خود را بکار بستند که زائران حاضر در مرز شرایط خوبی را داشته باشند و امیدواریم که این مشکلات جزئی نیز برطرف و خدمات به زائران به نحو احسن انجام شود.

سلامی عنوان کرد: در سایر مرزها نیز شاهد مشکل خاصی نیستیم و در عین وجود ازدحام جمعیت شاهد تردد زائران هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها