خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز دردیدار با مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

رسالت بسیج با آموزش و پرورش کار تربیتی است

محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس پیش از ظهر امروز با سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۵۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس پیش از ظهر امروز با سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز دیدار کرد .

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری در این دیدار اظهار داشت : رسالت مشترک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش یک کار تربیتی هدفمند در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در بحث نسل تربیت جوان دانش آموز می باشد .

سرهنگ جابری تصریح کرد :شمال غرب شیراز با ساختار جمعیتی ناهمگون در نوع ترکیب شهروندان با آسیب های اجتماعی و فرهنگی روبرو است که می توان با محوریت ناحیه ۲ آموزش و پرورش در مدارس نیازمند کار تربیتی است .

وی ادامه داد :امیدواریم با حضور تشکیلات حوزه بسیج دانش آموزی دغدغه رهبری انقلاب در بحث کار تربیتی کمک آموزش و پرورش باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس هدف از این دیدار را همکاری و هم افزایی ناحیه بسیج که تشکیلاتی همچون حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در آموزش و پرورش را در جهت پیشبرد برنامه ها عنوان کرد افزود : تربیت نسل جوان دانش آموز نیازمند برنامه ریزی و هم افزایی می باشد که بخشی از آن در مجموعه بسیج قابل پیگیری است .

محمد خلیل عسکری افزود : در منطقه شمالغرب شیراز با توجه به گستره جمعیتی شهر صدرا با پیگیری ها و مراحل اداری انجام شده بدنبال استقرار ناحیه آموزش و پرورش در این شهر میباشیم که امیدواریم این خواسته مهم محقق شود .

حجت الاسلام حاجی پور هم در این دیدار گفت : نسل دانش آموز در این برهه با یک تهاجم فرهنگی همه جانبه روبروست و هفته دفاع فرصتی است که در مدارس مسئله جهاد و شهادت ، جبهه مقاومت برای دانش آموز تبیین و تحلیل گردد .

وی در پایان صحبت هایش گفت : امیدواریم با روحیه جهادی دکتر محمد خلیل عسکری ، آموزش و پرورش فارس به جایگاه لیاقت و شایستگی لازم برسد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار