خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور:

دفاع مقدس یک دوره تاریخی برجسته و غرورآمیز است

سردار شاهوارپور گفت: دفاع مقدس یک دوره تاریخی برجسته و غرورآمیز برای خوزستان و کشور است که نباید دچار روزمرگی و تکرار شود چرا که امروزه کشور عزیزمان به برکت همین دفاع مقدس بیمه شده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۲۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: جلسه ویدئوکنفرانسی دبیرخانه ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان به ریاست سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و با محوریت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

سردار شاهوارپور در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، میزبانی از زائران اربعین را یک توفیق الهی دانست و اظهار داشت: خوزستان به یک پارکینگ بزرگ برای زائران و مشتاقان سفر به کربلای معلی تبدیل شده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم همچون دوران دفاع مقدس که میزبان شایسته ای برای رزمندگان سراسر کشور بودیم اکنون نیز میزبانان خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: هفته دفاع مقدس یک دوره تاریخی برجسته و غرورآمیز برای خوزستان و کشور است که نباید دچار روزمرگی و تکرار شود چرا که امروزه کشور عزیزمان به برکت همین دفاع مقدس بیمه شده است.

سردار شاهوارپور یادآور شد: بیش از 2 سال از تعطیلی مدارس می‌گذرد و امسال به لطف رشادت جامعه پزشکی و درمان، مدارس و مراکز علمی ما به صورت حضوری فعالیت می‌کنند لذا باید از این فرصت برای تبیین اهداف هفته دفاع مقدس بهره ببریم و محتوایی تولید و منتشر کنیم که مورد سلیقه نسل دانش آموز و دانشجوی ما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها