فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) شهر لالجین خبر داد

خدمت به زائران حسینی با طرح هر خانه یک موکب در لالجین

همدان-فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) شهر لالجین گفت: بانوان بسیجی شهر لالجین با شرکت در طرح هر خانه یک موکب در پذیرایی از زوار امام حسین (ع) سهیم شدند.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۱۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

فاطمه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه سلسله همایش‌های خادمان خیمه خورشید در قالب هیئت‌های محلی از اول محرم در نقاط مختلف و دورافتاده شهر لالجین برگزار می‌شو، اظهار کرد: با هدف سهیم شدن همه اهالی در ثواب خدمت به زائرین اربعین طرح «هر خانه، یک موکب» در همایش‌های زنان و مادران اربعینی برای سهیم شدن اهالی شهر و روستاهای تابعه در این حرکت جهادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون این همایش‌ها در روستاهای دینار آباد، دستجرد، لتگاه، حسام آباد، آقبلاغ و لالجین با دعوت از اهالی برگزار شده است، گفت: مردم در این راه هدیه‌ها و نذورات خود را در راه امام حسین(ع) و برای رضای خدا در قالب لقمه‌های بهشتی و هدایای نقدی و غیر نقدی برای زائران به موکب شهدای لالجین اهدا کردند.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) شهر لالجین عنوان کرد: در کنار موکب شهدای لالجین، موکب سه ساله‌ها است که در راستای تبلیغ افزایش جمعیت به خانواده‌های دارای فرزند خدمت‌رسانی متفاوتی می‌کنند و قرار است ۱۰ هزار هدیه برای زائران کودک و خردسال که از زیارت کربلای معلی برمی‌گردند تهیه و اهدا کند.

وی بیان کرد: در کنار هدایا و نذورات نقدی خواهران بزرگوار و همیشه در صحنه روستای آقبلاغ بالش‌هایی برای زائران اربعین آماده کردند.

مرادی افزود: بسیجیان پایگاه فاطمیه در وعده صبحانه و ناهار حدود یک هزار و ۳۰۰ عدد لقمه بهشتی و ۱۲کیلو سیب زمینی سرخ کرده برای پذیرایی از زائرین امام حسین (ع) اهدا کردند و بسیجیان روستای دینارآباد
نیز تعداد ۵۰ عدد عروسک زیبای دست ساز به غرفه کودکان موکب لالجین هدیه دادند تا در راستای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری به کودکان زائر سیدالشهدا(ع) که از سفر زیارت برمی‌گردند در موکب‌ها هدیه داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها