خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه :
سردار شاهوارپور گفت:مقاومت همه جانبه در مقابل دشمنان ، پیشرفت در صنایع دفاعی و تجهیزات نظامی همچنین اقتدار در دنیا از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس می باشند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۹۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

سردار حسن شاهوار پور جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی اهواز اظهار داشت: جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد ، صدام را تحریک کردند تا به خاک ایران تجاوز کند و از زمین و هوا به مرزهای کشور ما حمله ور شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی در وضعیت بی ثباتی ارتش و سپاه بودیم خاطر نشان کرد: تخریب منازل و بیمارستان ها ، بمباران و موشک باران شهرها و رحم نکردن به کودکان ، جوانان و بیماران از جمله جنایات هولناک صدام علیه ملت ایران بود.

سردار شاهوار پور ادامه داد : در آن زمان مجامع بین المللی در سکوت کامل به سر بردند چرا که فلج شدن اقتصاد و معیشت مردم ایران برای آنها مهم نبود.

وی با اشاره به استفاده از سلاح شیمیایی در جنگ علیه ایران تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی مجامع بین المللی هفت قطعنامه آماده کردند اما هیچکدام در رابطه با جنگ نبود چرا که مجامع بین المللی در سکوت کامل بودند و اعتقاد داشتند جنگ را باید با مذاکره حل کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه قدرت الهی و مجاهدت رزمندگان دلاور در مناطق عملیاتی باعث پیروزی شد افزود : نیروهای نظامی و مردمی ما در کمترین زمان در عملیات های مختلف دشمن را از خاک ایران بیرون راندند که نشانه اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

وی ادامه داد : دشمنان ما با شکست در جنگ به دنبال سناریوهای دیگری هستند تا نظام را ضعیف جلوه دهند ، در فتنه سال ۱۳۸۸ به نتیجه نرسیدند و هم اکنون با بزرگ کردن یک اتفاق در کشور به دنبال سو استفاده هستند.

سردار شاهوار پور خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با بزرگ کردن جریان "مهسا امینی" به دنبال آشوب در کشور هستند اما با آشوبگران باید طبق قانون برخورد شود .

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت : نیروی انتظامی شبانه روز درخدمت مردم ایران است ولی دشمنان به دنبال توطئه هستند ،شبکه های ماهواره ای ایران اینترنشنال و بی بی سی به دنبال آشوب در کشور هستند.

وی افزود: این سناریوها دیگر رنگی ندارد و کسانی که به دنبال جنگ روانی در فضای مجازی هستند رسوا خواهند شد و مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها