خبرهای داغ:
امام جمعه نقده گفت: شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۴۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش بسیج از نقده، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، باحضور مسئولین شهرستان، خانواده شهدا و آحاد مردم، مراسم غبارروبی و نثار گل در مزار شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام‌جمعه نقده روز گذشته 31 شهریور در آیین عطرافشانی مزار شهدای نقده، اظهار کرد: شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند و آن نگهداشتن آرمان اسلام و پایمال نکردن خون کسانی است، که در راه انقلاب از خون خود گذشتند.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی دشمن با انواع حربه‌ها کمر همت بسته است، تا برای مقابله با اسلام برخیزد، بنابراین باید بیدار بود و تا آخر ایستادگی کرد و همان راه و روشی که شهدا به ما نشان دادند، یعنی مقاومت و ایستادگی‌ را در پیش گرفت.

امام‌جمعه نقده خاطرنشان کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، پس باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده گرامی آنها باشند، چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است و اکنون خانواده‌شان سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و دست‌اندرکاران نظام است چون امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

ارسال نظرات