خبرهای داغ:
راهپیمایی قشرهای مختلف مردم شهرستان هندیجان علیه آشوبگران و هنجارشکنان با فریادهای مرگ بر آمریکای تروریست و جنایتکار ، مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آشوبگران و فتنه انگیزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۳۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

مردم شریف شهرستان هندیجان بعد از اقامه نماز جمعه از درب مصلای مسجد جامع تا میدان امام حسین علیه السلام راهپیمایی نمودند و آشوبگران را محکوم کردند.

سرپرست ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید علوی زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص)وشهادت حضرت امام حسن مجتبی و حضرت امام رضا علیه السلام در جمع قشرهای مختلف مردم و بسیجیان با حضور امام جمعه و فرماندار هندیجان اظهار داشت :
استکبار جهانی آمریکای جنایتکار به همراه‌ ۱۱۶ کشور دنیا از صدام ملعون و رژیم بعثی عراق با انواع تجهیزات حمایت و پشتیبانی می کردند ولی اراده و ایمان مردم ایران اسلامی با رهنمودهای روشنگرانه امام راحل بر تمامی آنها مقابله کرد.

سرگرد سید علوی زاده با رعایت قانون در کشور عنوان کرد : مسئله حجاب یک قانون هست در جمهوری اسلامی و نهادهای قانونگذار ، انتظامی را ملزم به اجرای قانون نموده ولی این برنامه آشوبگری ها یک توطئه هست برای اینکه دشمنان می خواهند مردم مارا سرگرم این توطئه ها و فریبکاری ها کنند تا در خارج از مرز ها به ما ضربه بزنند ولی ملت با بصیرت ایران فریب آنها را نخواهند خورد و درمقابل هر تهدید یا نیرنگی مقابله می کنند و گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و همچنین اعلام انزجار از آشوبگران را داریم و این هنجارشکنان فریب خورده را محکوم می کنیم .


تقدیر امام جمعه هندیجان از موکب داران اربعین حسینی علیه السلام

حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی امام جمعه هندیجان اظهار داشت: از زحمات و تلاش های ارزشمند و مخلصانه موکب داران و مردم و مسئولان شهرستان که حمایت و پشتیبانی نمودند تشکر و تقدیر می شود .

وی افزود : گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و ملت ایران اسلامی شجاعانه با فرماندهی امام راحل در مقابل دشمنان اسلام و رژیم بعثی صدام که تا دندان مسلح بود ایستادگی و مبارزه نمودند و یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد .

امام جمعه هندیجان عنوان کرد:انقلاب اسلامی ما بحمداله در کل دنیا صادر شده است و همچنین اصل نظام ما مردمی است و با رهبری سیدعلی خامنه‌ای مدظله العالی تا نابودی کامل اسرائیل غاصب پیش خواهیم رفت.

امام جمعه شهرستان هندیجان تاکید داشت : از مسئولان خواستاریم مشکل متعدد لنجداران شهرستان هندیجان را برطرف نمایند و ما پیگیر این مسئله هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها