خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در باغملک برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارت در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۴۵۸۸۲۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن گرامی داشت و تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به حاضرین گفت: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ، انقلاب ما را بیمه کردند ، سربلندی و عزت را به ارمغان آوردند و شرق و غرب و جهان خواران را شکست دادند و باعث اقتدار کشور ما شدند.

سرهنگ فاضل عارف بیان کرد: ما جهاد اکبر یعنی جهاد فرهنگی ، بصیرت افزایی، روشنگری ، تبیین ، خدمت گزاری به مردم را در پیش داریم و انشالله همان طوری که در جهاد اصغر پیروز میدان بودیم ، اکنون نیز پیروز باشیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا ، در زمینه جهاد تبیین قدم برداریم.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی افزود: در دفاع مقدس درسی به دشمن دادیم که امروز در دنیا سربلند هستیم و دشمن هیچ وقت تصور حمله نظامی به کشور ما را ندارد و شعارها کارساز نیست ، دشمن ما در ۸ سال متوجه غیرت ، شجاعت و مقاومت مردم شریف ایران شد.

عبدالله ایزد پناه با اشاره به قدرت نظامی و موشکی کشورمان خاطر نشان کرد: به برکت وجود رزمندگان و مردم شریف و رهبری های مقام معظم رهبری و شکوه و اقتدار ایران ، فتنه ها نمی تواند راهی به جایی ببرد و چون حرفی برای گفتن ندارند دست به چنین اقداماتی میزنند.

وی عنوان کرد: نظام ما الهی است ، اما مظلوم واقع شده است ، ولی در کجای جامعه سراغ دارید که این همه آزادی در فضای مجازی وجود داشته باشد؟ نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران نیز مظلوم واقع شده اند ، زیرا همیشه مورد حمله قرار میگیرند و به لطف خداوند از این فتنه ها هم خواهیم گذشت و مردم وفادار انقلاب نیز جواب آنها را خواهند داد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه هستند یادآور شد: کسانی که میخواهند با جنگ داخلی آشوب بر پا کنند موفق نخواهند شد و همه ما محکم با بیعت با شهدایمان و مقام معظم رهبری در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها