سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی شهادت مظلومانه بسیجی، سید عباس فاطمیه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۴۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش بسیج از ارومیه، سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی شهادت مظلومانه بسیجی، سید عباس فاطمیه بیانیه صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همواره و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان و حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح الله (ره) و عاشقان امام خامنه ای عزیز (حفظه الله) در سنگر حفظ آرمان‏های انقلاب اسلامی به قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا پیوست تا ثابت کند که صحرای کربلا و روز عاشورا به وسعت همه تاریخ است.
شهادت مظلومانه بسیجی دلاور سیدعباس فاطمیه توسط اغتشاشگران مزدور، موجبات تاثر، تاسف و انگیزه‏ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی گردید.
قطعا حضور حماسی و پرشور مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جمعه اول مهرماه و محکومیت اغتشاشات آشوب طلبان، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‏ های الهی انقلاب را متجلی ساخت و مهر باطلی بر نقشه های شوم استکبار و ایادی آن در منطقه شد.
سپاه شهدای استان آذربایجان غربی شهادت بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی خود را به محضر امام زمان (عج) ، فرمانه معظم کل قوا، خانواده این شهید عظیم و مردم شهید پرور استان، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می نماید بی گمان سرپنجه غیرت پیروان راه شهیدان، تقاص خون این شهید را از مزدوران خواهد ستاند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات