خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

نیاز به بصیرتی داریم که جایی برای تفرقه دشمن باقی نماند

سردار مرادحاجتی گفت: امروزه بر همه تکلیف است که در سایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به بصیرتی دست یابیم که جایی برای تفرقه دشمن باقی نماند.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۳۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در برنامه تلویزیونی «در پناه نخل» که از سیمای خوزستان و شبکه 3 تلویزیون پخش شد، دفاع مقدس را اساس دوران اقتدار انقلاب دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح در نظام اسلامی ما خادم و نوکر مردم هستند و دشمن نمی تواند بین این نیروهای خدمتگزار و ملت شکاف ایجاد کند.

وی افزود: اوج اقتدار ما با وجود همه کمبودها در دوران دفاع مقدس شکل گرفت، جایی که مردم با برنو و سلاح های ابتدایی شان به صف نیروهای مبارز نظامی پیوستند و در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعث و پشتیبان های ابرقدرت اش حماسه ای ماندگار خلق کردند.

سردار مرادحاجتی گفت: وقتی بصیرت و غیرت امثال شهید «بهنام محمدی» 13 ساله که قدش به اندازه اسلحه ژ-3 بود به درجه ای رسید که برای آرمان های انقلاب، رهبری و خاک میهن اش خود را فدا کند امروزه بر همه تکلیف است که در سایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به بصیرتی دست یابیم که جایی برای تفرقه دشمن باقی نماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: جهاد تبیین ابلاغی فرماندهی کل قوا یعنی این که ما حقایق جنگ را بدون سانسور و شفاف به نسل امروز بیان کنیم. دانش آموزان امروز ما حقایق دوران دفاع مقدس را نمی شناسند و این کم کاری ها از طرف ماست. مردم لباس سپاه و ارتش و فراجا را دوست دارند و این را بارها نشان دادند در حالی که دشمن به شدت دنبال بهانه است تا افکار عمومی ما را خدشه دار کند.

وی افزود: به نوکری مردم افتخار می کنیم و تا همیشه همچون دوران دفاع مقدس در کنار مردم هستیم تا آرامش و امنیت را با تمام وجود احساس کنند و خواهید دید که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند چون این نظام و انقلاب بر پایه خون شهدایی استوار است که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها