معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ;

شهید اثرش در جامعه باعث می‌شود آن اجتماع زنده بماند و در مسیر الهی گام بردارد

سردار صادقی شهید اثرش در جامعه باعث می‌شود آن اجتماع زنده بماند و در مسیر الهی گام بردارد، اثر شهید بعد از شهادتش بیشتر از قبل است و همه این ها را می توان در شعارهای امام حسین(ع) پیدا کرد و از آن الگو گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۸۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسج استان مرکزی از دلیجان; یادمان ۲۶ شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در مسجد امام حسین دلیجان برگزارشد.

سردار صادقی معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در یادواره شهدای مدافع حرم دلیجان که با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی و مسؤولین در مسجدامام حسین برگزار شد، اظهار کرد: شهید اثرش در جامعه باعث می‌شود آن اجتماع زنده بماند و در مسیر الهی گام بردارد، اثر شهید بعد از شهادتش بیشتر از قبل است و همه این ها را می توان در شعارهای امام حسین(ع) پیدا کرد و از آن الگو گرفت.

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ادامه داد: نظام مقدس اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته است منتهی دستاورد اصلی این نظام مقدس شهدا هستند و اگر شهدا هستند بقیه دستاوردها قابل تعریف و شمارش است، همه این دستاوردها در عرصه های مختلف در سایه شهدا است و اگر شهدا نبودند ما این دستاوردها را نداشتیم و بدانیم این دستاوردها حاصل خون و تلاش و فداکاری شهدا است.

معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: اگر از بدو انقلاب اسلامی تاکنون را نگاه کنید چه تلاطم هایی و چه مشکلاتی نصیب این انقلاب شده که اگر هر کدام از اینها در هر انقلاب دیگری که غیر الهی بود باید سال‌های پیش سرنگون می شد.

سردار صادقی تصریح کرد: به خدا قسم، خط مقدم انقلاب اسلامی و حفاظت از این کشور شهدا هستند و اگر ما کاری را انجام می دهیم پشت سر شهدا حرکت می کنیم و اینکه شهید زنده است یعنی در خط مقدم شهدا هستند و خدا واجب کرده است و گفته که هر کجا در مسیر من و شهدا حرکت کردید بدانید نجات خواهید یافت.

سردار صادقی ضمن بیان اینکه مقامی که شهدا دارند یک مقام والا و ارزشمند است، گفت: شهدا نه تنها قرآن را خواندند بلکه به قرآن نیز عمل کردند، شهدا در تمام صحنه ها حضور داشتند، هر چه بتوانیم بیشتر در مسیر شهدا گام برداریم بدانیم بدون شک موفق خواهیم شد و بدانیم ماندن در مسیر شهدا و انقلابی بودن تا نفس آخر، بسیار سخت و مهم است.

 

پایان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار