خبرهای داغ:
سی و دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه توسط بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ناحیه باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۴۵۹۶۸۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، فرماندار ، نماینده ولی فقیه در سپاه و مسئولین ادارات سی و دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه توسط بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ناحیه باغملک برگزار شد.

در این مرحله ۸۰۰بسته مواد غذایی و ۲۴۰بسته لوازم تحریر توسط گروهای جهادی تقسیم شد

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تقدیر و تشکر و اشاره به بیانات امیرالمومنین(ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: شهادت رسول مهربانی وکریم اهل بیت و ولی نعمتمان امام رضا(ع) را تسلیت عرض مینمایم ، پیام رزمایش جهادی و کمکهای مؤمنانه در این ایام این است که شاید نقطه گریز ما به مناسبتها این باشد و این دستگیری ها و یاری ها ، مواسات و کمکهای مومنانه سیره نبی مکرم اسلام رسول الله و رهبر مستضعفان ، امام روح الله و یاران شهیدش بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری افزود: امروزه بسیج سازندگی در سپاه مقدس به همت ملت عزیز و خیرین بزرگوار با عنایت به آیه شریفه فاستبقوا الخیرات این نوع جهاد را انتخاب کرده است و به یاری مومنین می‌شتابند.

وی در پایان ادامه داد: از خداوند متعال خواستاریم که توفیق حرکت جهادی در عرصه علم و فرهنگ و اقتصاد و سیاست و جهاد تبیین به همه ما کرامت بفرماید تا ادامه دهنده این راه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها