خبرهای داغ:
با ابلاغ دادستان قزوین صورت گرفت؛

دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی ابلاغی محمد رمضانی، معاون دادستان مرکز استان را به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۵۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: در راستای بخشنامه دادستان معظم کل کشور مبنی بر تعیین و تکلیف حوادث و بازداشتی های اغتشاشات اخیر و ایجاد هماهنگی و تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های متهمین؛ کمیته مربوطه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

وی افزود: قطعاً با تشکیل این کمیته پرونده های مربوط به متهمین اغتشاشات اخیر با حضور نماینده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی و قانونی و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در این فرآیند متهمین فاقد سابقه کیفری و افرادی که در پرونده آنها گزارش مورد توجهی از سوی ضابطین عام و خاص وجود ندارد، به سرعت و با توجیه و ارشادات لازم آزاد می شوند.

رجبی همچنین تاکید کرد: اما متهمین دارای سوابق متعدد کیفری و مشابه در سال های گذشته و کسانی که موجب شهادت و مجروحیت حافظان امنیت شده و اقدام به تخریب و تحریق اموال خصوصی و عمومی نموده اند، تا زمان برگزاری دادگاه در بازداشت به سر خواهند برد و قطعاً اشد مجازات و صدور احکام بازدارنده از دادگاه درخواست می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا آقای محمد رمضانی، معاون دادستان مرکز استان به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین گردید و بی تردید موارد مورد نظر به صورت ویژه در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار