امام جمعه سراوان گفت: جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند و در حوادث مختلف نیز جهادگونه پای کار آمدند گر چه این حرکت‌ها و فعالیت جزو لاینفک زندگی جهادگران و قابل تحسین است.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۶۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان ببا حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان و فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سیب و سوران و فرماندار شهرستان و دیگر اعضای شورای اداری و مسئولین و مدیران ادارات برگزار شد.

مجتبی بامری، امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند و در حوادث مختلف نیز جهادگونه پای کار آمدند گر چه این حرکت‌ها و فعالیت جزو لاینفک زندگی جهادگران و قابل تحسین است.

وی افزود: چیزی که از اسلام و مکتب اهل بیت درک کردیم این است که جهاد تنها مربوط به یک فضای انحصاری نیست و در تمام عرصه‌ها حتی تهذیب نفس، اخلاق و در دفاع از ناموس و جان مردم و در هر جایی که بشر فعالیت و حضور دارد، جهاد معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: روزها و شب‌هایی که جهادگران فضای گرم کانون خانواده را رها می‌کنند و در کنار مردم محروم قرار می‌گیرند و از فرصت‌های جوانی برای خدمت رسانی به مردم بهره می‌جویند چرا که خدمت به مردم طبق فرموده رهبر بالاترین نوع جهاد کبیر است.

ارسال نظرات