خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس؛

۱۰ درصد نیاز کشور را تامین می کنیم/سنگر امروز ما در جبهه تولید است

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس در جمع کارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: سنگر امروز ما در جبهه تولید است و با کار جهادی توانستیم ده درصد نیاز کشور را به تنهایی تامین کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۲۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر ایرج محمد زاده مدیر عامل شرکت لوازم خانگی پارس در آیین تجلیل از خانواده معزز شهدا و یادواره شهدای این واحد تولیدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدا گفت: امروز در سنگر تولید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن به خط شده ایم تا با دستان توانمند شما کارگران و مهندسان در راستای سرافرازی مردم شریف ایران گام برداریم و راه شهیدان را در سنگر تولید ادامه دهیم.

 

وی تصریح کرد: علیرغم همه مشکلات تحریمی پیش رو توانستیم در سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه یخچال تولید کنیم و پلتفرم های متفاوتی را در دست طراحی و تولید داریم. برای اولین بار یخچال دوقلوی لوازم خانگی پارس با کیفیت برتر در این شرکت تولید و روانه بازار شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

 

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس زیر مجموعه شستا در ادامه اظهار کرد: در طول تحریم های چند ساله اخیر آمریکا که ضررهای زیادی از منظر اجتماعی، اقتصادی، سیاسی به کشور وارد کرد ما در راستای خودکفایی با کمک متخصصان خود به فناوری های خوبی در این صنعت دست یافتیم و تا اسفند ماه سال جاری یخچال ۱۷فوت شرکت لوازم خانگی پارس به تولید انبوه می رسد و در چرخه عرضه و تقاضا قرار می گیرد.

 

وی درپایان گفت: شهدا رفتند تا برای ماندن، یک ملت از جان مایه بگذارند و در برابر دشمنان این مرزو بوم سر خم نکنند، اگر سنگر اقتصاد را حفظ کنیم و در پویایی و رونق آن بکوشیم بر سیره شهدا استوار و مشکلات پیش رو را مرتفع خواهیم کرد.با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال تولید دانش بنیان و محور قرار دادن علم برای صنعت و اقتصاد بی شک در این مسیر حرکت می کنیم تا کیفیت در تولید بر مبنای علم را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها