مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

۱۳۸٠ گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند/ برپایی ۸ هزار میز خدمت طی سه ماه گذشته

سردار کفیل گفت: ۱۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۵۵
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی، سردار فضل اله کفیل مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و جهادگران در دانشگاه امام(ره) برگزار شد.

سردار کفیل در این مراسم اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تابلوی خدمت صادقانه، شهید بابایی الگو و اسوه ای برای تمام اقشار جامعه در فروتنی و اخلاق و خدمت رسانی و انسانیت و شهید لشکری انسان عزیز اسوه مقاومت و صبر برای جوانان و همه اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ده درصد شهدای استان مربوط به بسیج ادارات است و این نشان از نقش موثر بسیجیان و ادارات ما است‌.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: بسیج ادارات در سطح کشور در ۶۸۰ حوزه مقاومت و ۹۱۰۰ پایگاه ادارات مشغول خدمت رسانی است و کارمندان در تراز انقلاب و پیروی از شهدا با خدمت رسانی صادقانه به مردم به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند، این نیز کاری جز تسهیل مشکلات مردم ندارد. 

سردار کفیل اظهار داشت: میز خدمت نمادی از خدمتگزاری است و اینکه مدیر و کارمند به عنوان یک طبیب در محل خدمت حضور می یابند و با مردم چهره به چهره می شوند و این نکته را به ظهور می رساند که مردم ولی نعمت هستند.

وی افزود: در همین سه ماهه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلفی حضور یافتند تا به مردم پاسخ دهند و رضایتمندی گسترده ای در بین مردم داشته است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد: ۱۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می کنند. 

وی گفت: واحد‌های تعطیل استان قزوین با همین میز تخصصی گروه های جهادی به چرخه تولید بازگشتند و برکات زیادی از برگزاری میز عمومی و تخصصی خدمت نصیب جامعه شده است.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار