خبرهای داغ:
دومین دوره اندیشه مطهر خواهران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در مشهد مقدس برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۶۰۷۲۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

با اشاره به شرایط حساس شغل معلمی و وظیفه سنگینی که معلمان و دانشجو معلمان سراسر کشور نسبت به تربیت دانش آموزان کشور دارند، مقدمه تربیت درست دانش آموزان را ساختن خود به عنوان دانشجومعلم و معلم آینده از لحاظ اعتقادی، اخلاقی، علمی و ... دانست.

دکتر نوروزی افزود : امروز در دورانی به دنیا آمده ایم، دانشجو، دانشجو معلم و معلم هستیم که باید با همه فعالیت ها و تلاش هایمان ظهور را محقق کنیم و برای این مرحله افراد را تربیت نماییم تا ان شاءالله حضرت ولیعصر (عج) برای همه بخش ها نفر و نیرو داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی تصریح کرد: بسیار لازم است در طول فرصت ۱۲ ساله تربیت در آموزش و پرورش همه سوالات دانش آموزان را پاسخ دهیم و در مورد مسائل مهمی که در زندگی و ذهن آنان به وجود خواهد آمد و در آینده با آنها رو به رو خواهند بود را پاسخ بدهیم و لحظه ای کوتاهی نکنیم.

در ادامه ایشان همه دانشجومعلمان را دعوت به شرکت در چنین طرح های تربیتی و آموزشی مثل طرح ولایت، اندیشه مطهر و ... نمود و یکی از بهترین موقعیت های ساخت خود برای نقش آفرینی بهتر در کسوت معلمی را حضور در این دوره و استفاده از مطالب آنان بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها