خبرهای داغ:

والدین راه شهیدان را بازبینی کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: والدین باید برای بازخوانی و بازبینی درباره راه شهدا اهتمام کنند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۷۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بزرگداشت یاد و خاطره شهداء منطقه بهی فیض الله بیگی از توابع شهرستان بوکان در روستای ساریقمیش برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده مردم بوکان در مجلس، فرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان و بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان باباخان اسکندری در این مراسم ضمن تقدیر از رشادت های شهیدان والامقام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این منطقه، گفت: منطقه بهی فیض الله بیگی منطقه ای شهیدپرور است و مردم این منطقه همیشه و در همه حال پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و تاکنون شهدای زیادی را تقدیم این نظام اسلامی کرده اند.

وی افزود: این افراد اغتشاشگر و عوامل فریب خورده آنها خیلی کوچک تر از آن هستند که بتوانند خدشه ای به این نظام وارد کنند.

در ادامه مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان حجت السلام محمد جباری به عنوان سخنران اصلی مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای پیشمرگان کرد مسلمان، گفت: ما در این نظام مقدس شهیدانی را تقدیم اسلام کردیم و اجازه نخواهیم داد راه این شهیدان به بیراهه کشیده شود.

حجت السلام والمسلمین جباری نقش والدین در تربیت راه شهیدان را بسیار موثر دانست و توصیه کرد والدین گرامی نسبت به بازخوانی راه شهیدان، و انتقال وصیت شهیدان به فرزندان خود کوتاهی نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار