سردار شهسواری اعلام کرد

آمادگی گروه های جهادی استان برای اعزام به مناطق زلزله زده خوی

آمادگی گروه های جهادی استان برای اعزام به مناطق زلزله زده خویفرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از آمادگی گروه های جهادی برای اعزام به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۲۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن صدور پیامی از آمادگی گروه های جهادی استان برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد.

در این پیام آمده است:

بامداد امروز شاهد زلزله و پس‌لرزه های متعدد آن در شهرستان خوی بودیم که بر اساس آمارهای اولیه برخی از منازل مردم شریف این شهرستان بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تخریب شده و نیازمند باز سازی است.
از ساعات اولیه بعد از وقوع زمین لرزه، بسیجیان، سپاهیان و گروه های جهادی سپاه و بسیج با اعزام به این منطقه و استقرار در شهرستان خوی آماده امداد رسانی بوده و تمام توان خود را برای کمک به زلزله زدگان به کار گرفته اند.

از همان ساعات اولیه وقوع زمین لرزه نیز بسیجیان بومی و پاسداران شهرستان در کنار سایر نهاد ها مشغول خدمت رسانی به آسيب دیدگان و مصدومین هستند.
اینجانب ضمن اعلام همدردی با آسيب دیدگان این حادثه به تمامی گروه های جهادی سپاه و بسیج دستور می دهم سریع نسبت به بررسی میزان آسيب هاي منازل مردم شریف شهرستان خوی اقدام نموده و تمام توان و امکانات خود را برای تامین نیازهای مردم به کار گیرند.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری
فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات