خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نتیجه استقامت و مقاومت جامعه در بحران‌ها و فتنه‌های ایجاد شده، ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۸۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

نتیجه استقامت جامعه در فتنه‌ها ناامیدی دشمنان است/ سردار همدانی هیچگاه در مسیر خود دچار سستی نشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت االله حبیب الله شعبانی موثقی امشب در مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) با بیان اینکه یکی از مسائل مهم قرآن کریم استقامت در مجاهدت است، اظهار کرد: بسیاری از افراد در ابتدای مسیر خدایی، انقلابی و در کنار اولیای الهی بودند اما با گذشت حوادث با فتنه‌های مختلف از امام و ولی جامعه جدا شدند.

وی با بیان اینکه دنیا دائماً در حال چرخش است، گفت: در دوران جنگ بین حق و باطل، در ظاهر سختی و فتنه وجود دارد و در ظاهر شکست و سختی‌هایی با جامعه مواجه است؛ این سختی‌ها و فتنه‌ها و گرفتاری‌ها در جامعه ایجاد می‌شود تا آزمایشی برای تحقق ایمان مرم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فتنه‌ها و آشوب‌های اخیر در کشور، وجود فتنه در جامعه را فرصتی برای دشمن‌شناسی دانست و بیان کرد: گاهی در جامعه بحران و فتنه ایجاد می‌شود که از داخل این بحران‌ها و فتنه‌ها باید فرصت رشد را فراهم ساخت تا دشمن به درستی شناخته شود.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه استقامت و مقاومت جامعه در بحران‌ها و فتنه‌های ایجاد شده، ناامیدی دشمنان است، تصریح کرد: به طور قطع وقتی سختی ایجاد می‌شود اگر جامعه سست نشوند نتیجه آن ناکامی و ناامیدی دشمنان و پیروزی مردم است، همچون رزمندگانی که در مقابل داعش هیچ گاه سست نشدند و در نتیجه پیروزی بزرگ برای آنها ایجاد شد.

شعبانی موثقی اضافه کرد: در این میدان‌ها و فتنه‌ها مردم امتحان می‌شوند و در همین بحران‌ها و فتنه‌ها است که مردم خود را نشان می‌دهند.

وی به شخصیت والا و مجاهدت‌های خالصانه شهید همدانی در طول ۴۰ سال اشاره و بیان کرد: این شهید والامقام در طول این دوران هیچگاه سست نشد و تا آخرین روز همچون نخستین روزی که در دوران دفاع مقدس حاضر شد مقاومت و ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات