خبرهای داغ:

مبارزه با نفوذ وظیفه ی همه مسئولان است

کد خبر: ۹۴۶۰۹۲۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی امروز در یادواره شهدا حوزه حمزه سیدالشهدا که در شهر کشاورز برگزار شد، اظهار كرد: تمام دستاوردهای نظام و انقلاب مديون رهبری واحد است و ولايت بنيانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری موجب اقتدار و عظمت روزافزون كشور در مجامع بين المللی شده است.

وی افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما امروز وظیفه داریم، با سرمشق‌گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و تمامی نقشه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به پایه‌های نظام خنثی کنیم.

یوسفی اظهار کرد: آسیبی که در حال حاضر انقلاب اسلامی را تهدید می کند مسأله نفوذ است و دشمن فهمیده که نمی تواند با این کشور بجنگد چون می داند که سیلی محکمی خواهد خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: امروز همه ما باید در راستای پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمان های انقلاب سهیم باشیم و با بیداری و بصیرت راه نفوذ منفعت طلبان و فتنه‌انگیزانی که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در انسجام عمومی مردم متعهد و معتقد به نظام و انقلاب را دارند ببندیم.

وی با بیان این که مبارزه با نفوذ از وظایف همه مسئولان است، افزود: این روز‌ها ما باید بیشتر از گذشته مواظب باشیم و باید اهمیت مبارزه با نفوذ را برای مردم تشریح کنیم، زیرا دشمن به دنبال نفوذ به بدنه این نظام و ملت است و منتظر فرصتی است که از پشت خنجر بزند.

یوسفی ابراز کرد: دشمن در برنامه‌های خود به تهاجم فرهنگی اهمیت داده و در تلاش است تا در این راستا اعتقادات، ارزش ها و انگیزه های ما را کمرنگ جلوه دهد و باید در بحث کمرنگ کردن اعتقادات دینی حواس مان باشد.

این مسئول یادآور شد: نکته بسیار حائز اهمیت در بحث امنیت، نفوذ جاسوس در رده‌های تصمیم‌گیری کشور بود که توسط سربازان گمنام شناسایی و ردیابی شدند و بعضی دستگیر شده و بعضی هم فراری شدند.

سرهنگ یوسفی به بیانات رهبر معظم انقلاب در این راستا اشاره کرد و گفت: ایشان نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن را بسیار خطرناک‌تر از نفوذ امنیتی و اقتصادی آن دانستند و بر هوشیاری مسئولان نظام و توجه مردم به پیشگیری از نفوذ فرهنگی، فکری و سیاسی دشمن تأکید کردند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی افزود: مردم قدردان زحمات فرزندان خود هستند و همه می‌دانند که سبزپوشان پرتلاش، شب و روز خود را برای آرامش و امنیت مردم هدیه می کنند و همه پشتیبان نیروی نظامی و انتظامی کشور هستند تا این آرامش را کماکان برای مردم حفظ کنند.

ارسال نظرات