خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

تبدیل به احسن و شیوه های نوین وقف، موجب بهره مندی جامعه می شود

سیاهکلی عنوان کرد: استان قزوین نیز با توجه به اینکه سهم وقف در حوزه های مختلف قابل توجه است، دارای فرصت مناسبی در این زمینه است و اگر این سهم تبدیل به احسن شود و به شکل نوین از آنها بهره گیری شود، هم استان قزوین و هم کشور و جامعه از این اقدامات بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۰۷
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: وقف از سنت های پسندیده در دین مبین اسلام است. هرچند که وقف پیش از اسلام نیز وجود داشته اما دین اسلام شاکله خاصی به موضوع وقف بخشیده است.

وی گفت: دین اسلام شکل فرهنگی و دینی خاصی به وقف داده و این مقوله مهم تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی را داراست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقف، سراسر امور خیر را شامل می شود و در استان قزوین نیز با توجه به نوآوری و خلاقیت های جدید سازمان وقف، شاهد این نوآوری ها در حوزه وقف هستیم.

سیاهکلی افزود: در مجموع با توجه به این خلاقیت های موجود، قطعا شاهد شکوفایی در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: استان قزوین نیز با توجه به اینکه سهم وقف در حوزه های مختلف قابل توجه است، دارای فرصت مناسبی در این زمینه است و اگر این سهم تبدیل به احسن شود و به شکل نوین از آنها بهره گیری شود، هم استان قزوین و هم کشور و جامعه از این اقدامات بهره مند خواهند شد.

سیاهکلی در پایان عنوان کرد: پیش بینی می شود با توجه به رویکرد جدید اوقاف، اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها