خبرهای داغ:
کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت امام علی (ع) با صدور پیامی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند
کد خبر: ۹۴۶۱۰۷۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت امام علی (ع) ، کارکنان و بسیجیان این ناحیه ، پیامی در محکومیت اغتشاشات اخیر به شرح زیر اعلام نمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حادثه ناگوار این روزها که به بهانه در گذشت خانم مهسا امینی رخ داد، دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت های خود به میدان آمده و به مقدسات ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت نمودند. عوامل خائن و وطن فروشان آنان با پست ترین و پلشت ترین رفتارهای خشونت‌آمیز و داعشی گونه که تداعی کننده همین رفتارهای شکست خورده در آغازین روزهای انقلاب بود، آرامش، امنیت و آرمانهای متعالی مردم را نشانه رفته است.

بدون شک این حرکت خفاش گونه معاندان انقلاب و نظام اسلامی همچون دیگر طرح ها و توطئه های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد .

به یقین این حرکت، اولاً برای مخدوش جلوه دادن آثار و برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی (علیه السلام) که می رود طومار دشمن در منطقه و جهان را برچیند و ثانیاً نشانه رفتن عزت و اقتدار نظام اسلامی که با انتخاب دولتی جهادی و انقلابی که زمینه‌ساز قطع ید استکبار در عرصه ملی_ منطقه‌ای است، خواهد بود.

اما به اذن الله دوران حاکمیت و قلدرمآبانه استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم همیشه در صحنه، رو به افول و اضمحلال و عوامل فریب خورده داخلی آنان رسوای عام و خاص در تاریخ این مرز و بوم شده و عبرتی درس آموز برای ملت‌ها خواهد شد.


در پایان کارکنان و بسیجیان ناحیه امام علی(ع) ، ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان ایفاء نقش مینمایند، از مسئولین محترم قوه قضائیه، مصرانه درخواست داریم با عوامل توهین کننده به مقدسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خودشان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها