خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رمز ماندگاری امثال شهید همدانی‌ها در بعد معرفتی آنها بود.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۸۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم بزرگداشت شهید همدانی که بر سر مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای همدان برگزار شد با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه کسانی که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند خداوند محبت آنها را در دل دیگران قرار می‌دهد، اظهار کرد: رمز ماندگاری و دوست داشتنی امثال شهید همدانی، مصداق این آیات است.

وی با بیان اینکه امروز الگوهای بشری نباید مسیر اشتباهی را برود، عنوان کرد: آنچه که الگوی امروز جوانان ما باید باشد الگوهایی مانند شهید همدانی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید همدانی از همدان تا شمال تا جنوب هم به عنوان فرمانده ملی و فرمانده بین المللی است، ابراز کرد: در جای جای ایران شهید همدانی را به عنوان یک فرمانده قدر می‌شناسند و امروز در تمام کوی و برزن و در شهر و روستاهای سوریه آنهایی که شاهد تشکیل گروه‌های مقاومت در کشور سوریه بودند یاد و خاطره شهید همدانی را زنده نگه می‌دارند.

وی با بیان اینکه افراد سوریه می‌دانند که شهید همدانی چه مجاهدت‌هایی برای آزادی کشور آنها کرده است، یادآور شد: یک روز سردار همدانی در سالن انصار همدان گفت امروز ایرانیان در همه محورهای سوریه احترام دارند و تا می‌فهمند ایرانی هستی دست روی چشم می‌گذارند و علی عینی می‌گویند که این احترام را شهید همدانی‌ها برای ملت عزیزمان به ارمغان آوردند.

فلاحی با بیان اینکه یک روز سران ملت ایران ذلیل استکبار جهانی بودند که به تعبیر امام (ره) که فرمودند که غصه خوردم که شاه مملکت چگونه سرافکنده در مقابل رئیس جمهور آمریکا ایستاده تا اجازه صحبت بگیرد، گفت: امروز به برکت این شهیدان رئیس جمهور کشور در سازمان ملل تصاویر شهدا را با افتخار بالای دست می‌گیرد و آنهایی که یک روز از ملت ایران فرار می‌کردند پای حرفای او می‌نشینند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی در شبکه‌های مجازی خود تحمل دیدن یک تصویر از شهید سلیمانی را نداشتند، تصریح کرد: آنها امروز مجبور بودند بنشینند واقعیت‌ها را بشنود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه یک ژنرال روسی در وصف فرماندهان ایرانی می‌گوید رزمندگان ایرانی از لحاظ فرهنگی، اخلاقی و شجاعت زبانزد هستند، فرزندان ما را ببرید از شما یاد بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جای سردار همدانی و سردار سلیمانی در میان تک تک ملت‌های منطقه خالی است و همه به عشق این شهدا این راه را هموار کرده‌اند و ادامه می‌دهند تا ارتش بین المللی به پاس زحمات این شهدا شکل گرفته و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعص (عج) باشد.

فلاحی با بیان اینکه رمز ماندگاری امثال شهید همدانی‌ها در بعد معرفتی آنها بود، گفت: شهید همدانی قبل از آخرین سفر خود کتاب‌هایش را هم وقف کرد؛ آنها کسانی هستند که شهادتشان به آنها الهام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات