خبرهای داغ:
وهب همدانی:

ظرفیت بالای انقلاب اسلامی رشد و بالندگی آن‌ را در بر خواهد داشت

همدان- پسر شهید همدانی با بیان اینکه استراتژی انقلاب اسلامی که تعالی آن‌ را نشان می‌دهد کمک به مظلوم است، گفت: این ظرفیت بالای انقلاب اسلامی رشد و بالندگی آن‌ را در بر خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۲۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

وهب همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت حبیب حرم در همدان، کرمانشاه و گیلان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود و در همدان این برنامه بی‌نظیر است.

وی با بیان خاطراتی در مورد آخرین سفر پدر شهیدش با بیان اینکه در سفر آخر پدر که راهی سوریه شد ما را از شهادتشان مطلع کرد، گفت: پدرم گفتند این سفر آخرم هست و بازگشتی بر این سفر نیست، شب با ما صحبت کرد و فردا هم مجدد با خواهران صحبت کرد، یکی از خواهران به ایشان گفته بود این دفعه شما نروید‌ این همه سال آنجا بودید این‌بار نروید پدر در جواب گفت من در آخرین باری که رفتم در آنجا صحنه عجیبی را دیدم موقعی که ما به یکی از روستاهای حلب رسیدیم داعشی‌ها جنایتی را انجام داده و رفته بودند تمام مردان روستا را سر بریده و در پمپ بنزین آویزان کرده بودند من دیگر نمی‌توانم راحت زندگی کنم چون می‌توانم آنجا کاری کنم.

پسر شهید همدانی با بیان اینکه استراتژی انقلاب اسلامی که تعالی آن‌ را نشان می‌دهد این جمله است، من اگر صدای مظلومی را در آمریکا هم بشنوم و بتوانم کمکش کنم مطمئن باش دریغ نمی‌کنم، افزود: این ظرفیت بالای انقلاب اسلامی رشد و بالندگی آن‌ را در بر خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این خود ما هستیم که باید به نحوی بیاییم و به فاصله خود با انقلاب نگاه کنیم، ابراز کرد: این‌ قطاری است که می‌رود اگر تعلل کنیم جا می‌مانیم و افراد دیگری سوار می‌شوند و ما دچار خسران می‌شویم.

وهب همدانی با اشاره به اینکه ظرفیت انقلاب بسیار بالا است، مطرح کرد: انقلاب اسلامی به قدری ارزش دارد که جا دارد هزاران شهید همدانی جانشان را فدای آن کنند.

وی در پایان به بیان خاطره‌ای از شهید همدانی پرداخت و گفت: در سوریه ترور ناموفقی صورت گرفته بود و پس از آن حاج قاسم خیلی اصرار داشتند پدرم محافظ داشته باشد اما در فتنه ۸۸ هم محافظ نداشت من یکبار در این باره از ایشان سوال کردم و او گفت اگر من را ترور کنند، کس دیگری می‌‌آید و همین کار را بهتر از من انجام می‌دهد و این راه را می‌رود اما این محافظت‌ها باعث می‌‌شود از مردم فاصله بگیریم و ارزش ما زمانی است که بین مردم باشیم انقلاب ماهم انقلاب مردمی بود خطر این بیشتر از حذف فیزیکی من است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات