دیدار فرمانده سپاه میانه با خانواده شهید امنیت؛ حسین تقی پور

تبریز- فرمانده سپاه میانه به همراه جمعی از مسئولان این ناحیه با خانواده شهید مدافع امنیت شهید حسین تقی پور، دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۹۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شهید و تکریم خانواده ایشان، تمام پیشرفت ها، برکات و خیرات انقلاب را مرهون زحمات شهدا دانست و ابراز داشت: همه باید قدردان شهدا باشیم که برای پاسداشت امنیت و ناموس کشور، جان و خون خود را نثار کردند.

   وی شهدا را سربازان واقعی ولایت دانسته و متذکر شد: شما خانواده شهدا باید افتخار کنید که در این جامعه ملتهب و فضای غبارآلوده فتنه که دشمن از هر سو، کشور را مورد آماج حملات و تیرهای زهرآلود خود قرار داده است، شهادت در راه دفاع از فرهنگ اسلامی و انقلاب را انتخاب کرده و وفاداری خود به اسلام و ولایت را ثابت کرده اید.

دیدار فرمانده سپاه میانه با خانواده شهید امنیت؛ حسین تقی پور

   محمدی با اشاره به بیانات رهبری متذکر شد: همه باید آگاه باشیم که دشمن در پی نابودی انقلاب و اسلام و نهایتا تجزیه خاک کشور و به غارت بردن منابع و ثروت های ملی ماست و مباحثی همچون اقتصاد، حجاب و ... بهانه ای برای همسو سازی برخی از جوانان و نوجوانان برای دستیابی آسانتر به اهداف شومش است.

   فرمانده سپاه میانه با یادآوری رشادت های امثال شهید تقی پور، اظهار داشت: دشمن از ماهیت واقعی ملت دینی و ولایی ما سخت در غفلت و توهمات است و نمی داند که همه ملت ایران، بسیجی و سرباز ولایتند و خون شهید سلیمانی در رگ هایشان جاری است و با یک اشاره رهبری تار و پود فتنه را در هم پیچیده و هرگز نخواهند گذاشت فتنه گران به اهداف سوء خود دست یابند.

  بسیجی شهید حسین تقی پور از بسیجیان فعال میانه بود که در چند سال اخیر به خیل بسیجیان ناحیه اسلام شهر پیوسته بود و در نهایت در دفاع از امنیت و ناموس کشور، شربت شهادت را نوشیده و روح پاکش میهمان مولایش امام حسین(ع) شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار