خبرهای داغ:
همدان-خطیب جمعه شهرستان بهار به بزرگ منشی و صبر خویشتنداری نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این قشر در اوج اقتدار، مظلوم‌‌ترین بودند و ظلم‌های زیادی به آنان شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۱۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بهار با سفارش همگان به تقوای الهی و با تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت، امان زمان(عج) به پیشگاه امام زمان، مقام معظم رهبری و شیعیانان اهل بیت(ع) اظهار کرد: در آستانه ظهور علم به حوادث و فتنه‌های قبل از ظهور، برای ما امر واجبی است، تا در رابطه با مهدویت، عصر امامت، فلسفه غیبت و انتظار، علائم ظهور و سختی‌های آستانه ظهور مطالعه و تحقیق کنیم تا نسبت به آن علم پیدا کنیم و ثبات قدم داشته باشیم.

وی با تاکید بر فتنه‌های سخت قبل از ظهور گفت: باید برای آمادگی و شناخت فتنه‌ها با عزم جدی در مسیر حق قرار گیریم و به آن عمل کنیم، چرا که فتنه‌ها به شکلی در سوریه، عراق، ایران، افغانستان و یمن و... آشکار می‌شوند و هر روز تا زمان ظهور این مشکلات شدیدتر و پیچیده‌تر می‌شود و منتظر واقعی باید این سختی‌ها را تحمل کند و خود را همیشه آماده کند و در سختی‌ها هراس تمام وجودش نگیرد چرا که پاک‌ترین، مومن‌ترین و سالم‌ترین انسان‌ها سعادتمند می‌شوند.

خطیب جمعه شهرستان بهار با اشاره به حضور و فرمایشات هفته گذشته مقام معظم رهبری در آیین دانش آموختگی نیروهای مسلح عنوان کرد: حضور مقتدارانه مقام معظم رهبری در سان، خط بطلان به شایعات نابخردان، درباره سلامتی مقام معظم رهبری کشید، همچنین ایشان تقویت نیروهای مسلح را تقویت کشور عنوان کرد که برخی از افراد خائن و بی خرد حرف‌هایی احمقانه در مورد نیروهای مسلح می‌گویند.

وی بیان کرد: امنیت زیرساخت ابعاد جامعه است و در حوادث اخیر همه دیدیم که دشمن چگونه با ایجاد اغتشاشات و از بین بردن امنیت، احساس نا امنی در بین مردم ایجاد کرد، که در این اغتشاشات به سازمان انتظامی، بسیج و ملت ظلم شد چراکه کشور ایران را که در عرصه بین المللی امن‌ترین نقطه دنیاست را ناامن نشان دادند، و برخوردهای غیرانسانی با نیروهای مقتدر انتظامی و بسیجی داشتند که اگر نیروهای انتظامی می‌خواستند، می‌توانستند با برخوردهای فیزیکی آنها را در نطفه خفه کنند.

ارزنده با تبریک هفته فراجا به نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی به بزرگ منشی و صبر خویشتنداری نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این قشر در اوج اقتدار، مظلوم‌‌ترین بودند و ظلم‌های زیادی به آنان شد.

وی با تبریک پیشاپیش هفته وحدت، در آستانه میلاد حضرت محمد(ص) گفت: باید این هفته را گرامی بداریم تا دشمن نتواند با فتنه‌های خود در بین شیعه و سنی اختلاف اندازد و ما باید بر این امر مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات