بیانیه بسیج دانش آموزی استان بوشهر

اجازه نمی دهیم سنگر دانش به دست دشمنان تسخیر شود

مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در بیانیه خود اعلام کرد: فرا رسیدن سال تحصیلی جدید شروع فعالیت‌های آموزشی در مسیر پیشرفت علمی در جامعه ایران می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۴۰
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در بیانیه خو گفت: ایام سال تحصیلی جدید دوره‌ای است که دانش آموزان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره‌گیری از دانش معلمان، خود را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می‌سازند.
سال تحصیلی جدید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون از هیچ دشمنی و قساوتی در حق ملت ایران دریغ نکرده‌اند به دنبال ناآرامی محیط تحصیل علم و دانش بوده‌اند و سعی دارند که با تعطیلی کلاس‌های درس از پیشرفت علمی دانش آموزان که آینده سازان ایران مقتدر هستند جلوگیری نمایند.
دشمن به خوبی درک کرده است که تنها راه ناهموار کردن مسیر پیشرفت کشور دور کردن جوانان و نوجوانان از محیط کسب علم و معرفت است و با ایجاد فضایی ناآرام در مدارس به دنبال ضربه زدن می‌باشد که در نبرد رو در رو جرت انجام آن را ندارد.
ما دانش آموزان استان بوشهر و وارثان شهیدان دانش آموز ناهید فاتحی، کرجو و حسین فهمیده اعلام می‌داریم که اجازه نخواهیم داد سنگر علم و دانش به دست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تسخیر شود و با تلاش در جهت بالا بردن سطح علم و معرفت خود بار دیگر دشمن را مأیوس خواهیم نمود.
امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود‌سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار