پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

زنجان_فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی، میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۴۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر نور و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود پیامبر نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (ص)، پیام‌آور مودت و صمیمیت برای پیروان راستین اسلام ناب و محور اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است چراکه مروری به سیره تابناک آن معلم بزرگ بشریت، نشان می‌دهد حضرت، همواره بهترین عامل به فرمان الهی «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» و منشأ رحمت و مهرورزی در جامعه اسلامی بودند.

در عصر کنونی نیز که استکبار جهانی با هدف از بین بردن وحدت امت واحد اسلامی از هیچ شیطنتی برای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان دریغ نکرده، نامگذاری هفته وحدت، تدبیر خیرخواهانه بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه‌ها بود که باعنایت خداوند متعال به سرمایه عظیم معنوی و عنصری در رقم خوردن انسجام اسلامی در منطقه تبدیل گردیده است.


اینجانب میلاد سراسر نور و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به عموم مسلمانان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و انقلابی استان زنجان تبریک عرض نموده، امید است که در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) با تقویت و گسترش این روحیه همبستگی و وفاق، شاهد بالندگی و سربلندی بیش از پیش کشور عزیزمان ایران باشیم.

جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار