خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین؛  

اتحاد رمز پیروزی امت اسلام است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت هفته وحدت در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: وحدت کلمه، رمز پیروزی ماست و با شکل گیری انقلاب زنجیر اتحاد و برادری بین مذاهب مستحکم تر شده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۹۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

قزوین_حجت الاسلام و المسلمین یوسف پورآرین در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: هفته وحدت یکی از یادگارهای مهم و با ارزش امام خمینی (ره) است و پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه باهم برادرند، امت مسلمان با کتاب واحد و پیامبر عظیم الشان نقاط مشترکی گرانبها دارند که همگی باید به آن متوسل شوند.

وی افزود: استحکام دین و شریعت، معلول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است. بایدانسجام همه مذاهب اسلامی و اعتقاد راسخ به این باور و همچنین گرامیداشت هر چه با شکوه تر برنامه‌های هفته وحدت در صورت گیرد.ایران تنها کشوری در جهان اسلام است که مذاهب مختلف به راحتی در کنار سایرین به زندگی خویش مشغول هستند و آمیختگی فرهنگی را طی چندین سده در ایران تجربه کردند.

پورآرین عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن یک وحدت در بین مذاهب اسلامی با تمام سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان دستان اتحاد و زنجیر برادری بین مذاهب اسلامی مستحکم ترشده است.

وی گفت: امید است با گرامی داشتن بیش از پیش این هفته فرخنده و اعیاد مبارک میلاد رسول اکرم (ص)و میلاد امام جعفر صادق (ع) و با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، کشور ایران همیشه سرآمد تحرکات علمی و فرهنگی در تمام جهان باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار