خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  

رهنمون های رهبر معظم انقلاب، کشور را از تلاطم طوفان های دشمنان نجات می دهد

حجت الاسلام معبودی گفت: به برکت رهبری حضرت امام خامنه ای است که کشور را از تلاطم طوفان های دشمنان نجات می دهد و به پیش می برد.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۳۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به مناسبت روز جهانی پست در اداره کل پست استان قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به کارکنان آن مجموعه در یک جلسه ای عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام می فرمایند؛ نزدیکترین شما در قیامت به من کسانی هستند که راست گفتار و راست کردار باشند، عمل صالح داشته و امانتدار باشند و اخلاق نیکو را سرلوحه خود قرار دهند و به عهد و پیمان خود وفادار باشند.

وی گفت: امروزه شاهد این هستیم که شرکت پست با کارکنان زحمت کش و خدوم مردم به این فرمایشات پیامبر گرامی اسلام عمل نموده اند و شغلشان در راستای این فرمایشات می باشد و نتیجه آن این است که مردم رضایتمندی خوبی را از عملکرد اداره پست دارند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اظهار کرد: در جنگ های جهانی اول و دوم که رخ داد میلیون ها انسان کشته و مجروح شدند و ابر قدرت ها جهان را به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم کردند و دیگر کشورها برای پایداری خود به یکی از این دو بلوک متوسل می شدند و ایران زمان طاغوت هم به بلوک غرب و آمریکا متکی شده بود که در این حین انقلاب اسلامی بروز و ظهور پیدا کرد و اعلام نمود نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی با این شعار دست استعمارگران را از منابع کشور قطع کرد و استقلال و عزت ایرانی را به رخ جهانیان کشاند و دشمنی کسانی که منافعشان قطع شده بود از همان جا شروع شد و تمام توانشان را به کار بستند تا این انقلاب را از بین ببرند و برای از پا در آوردن این نظام اسلامی از هیچ فتنه ای دریغ نکردند. اما نظام جمهوری اسلامی تکیه اش بر خداوند متعال و توان مردم است.

وی با اشاره به جریانات اخیر در کشور افزود: این اغتشاشاتی که این روزها در برخی نقاط با نقشه منافقین و دشمنان خارجی ما رخ داد یک هزارم حوادثی نیست که در اوایل انقلاب توسط همین دشمنان رخ می داد آن هم در کنار یک جنگ تحمیلی، اما این رهبری حضرت امام(ره) و عنایت پروردگار بر جبهه حق بود که نتوانستند کاری از پیش ببرند و اکنون هم به برکت رهبری حضرت امام خامنه ای است که کشور را از تلاطم طوفان های دشمنان نجات می دهد و به پیش می برد.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: سردسته تمام دشمنی های ملت ایران آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند که با همکاری مرتجعین منطقه و عربستان صعودی و منافقین چه در داخل چه در خارج در پی آشوب افکنی در ایران هستند زیرا آنها شاهد رشد و گسترش جمهوری اسلامی بوده و نمی خواهند ایران قوی را ببینند و با این فتنه ها به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: غرب به زنان خود به عنوان کالای جنسی نگاه می کند و زمانی که تاریخ مصرفش تمام شد آنها را همچون شی بی ارزش رها می کند و زنان تا زمانی برای غربی ها ارزشمند هستند که بهره جنسی برایشان داشته باشد اما در نظام اسلامی، زنان جایگاه و شاًن والایی دارند و تمام شخصیت آنها را عفت و پاکدامنی تشکیل می دهد و این یک اصل مهم در تمدن ایران و اسلام برای خانواده محسوب می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها