خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهید شیرودی شهرستان بهار خبر داد

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در ۱۰ مدرسه بهار به عنوان پایلوت

همدان-مسئول پایگاه شهید شیرودی شهرستان بهار گفت: طرح شهید بهنام محمدی از سال ۹۵ با همت مجموعه فرهنگی تربیتی شهید شیرودی در مدارس پایلوت کلید زده شد و تاکنون ۱۰ مدرسه به صورت محسوس و نامحسوس مجری این طرح هستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۴۱۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

مهدی فضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری جلسه کمیته پشتیبانی طرح شهید بهنام محمدی با موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر و حوزه بسیج امام صادق(ع) اظهار کرد: این جلسه پیرامون فعالیت طرح شهید بهنام محمدی برگزار و مصوب شد همچون سال‌های گذشته سرگروهان طرح شهید بهنام محمدی در مدارس پایلوت به فعالیت خود ادامه دهند و موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر به عنوان مدرسه مقطع ابتدایی نیز به این طرح اضافه شد.

وی گفت: طرح شهید بهنام محمدی از سال ۹۵ با همت مجموعه فرهنگی تربیتی شهید شیرودی در مدارس پایلوت کلید زده شد و تاکنون ۱۰ مدرسه به صورت محسوس و نامحسوس مجری این طرح هستند.

مسئول پایگاه شهید شیرودی شهرستان بهار عنوان کرد: یکی از اهدافی که به صورت ملموس می‌توان در این طرح اشاره کرد از جمله پیوند و اتصال بنیان خانواده با مدرسه و مسجد است که یکی از شاخصه‌های اصول شکل‌گیری و تربیتی در نظام اجتماعی و رفتاری شخصیت نوجوان و جوان است.

وی بیان کرد: با توجه به مناسبات ملی و مذهبی، جلسات هم اندیشی هیئت امنا مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مجموعه فرهنگی تربیتی پایگاه شهید شیرودی برای هر چه بهتر انجام شدن مناسبات به صورت دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

فضلی تصریح کرد: همچنین در هفته وحدت برنامه شاخص از جمله برگزاری جلسات داستان‌های قرآنی و آشنایی با نکات اخلاقی قرآن کریم، دیدار با پرسنل انتظامی و کادر کلانتری۱۱ بهار و اهدا شاخه‌های گل به پرسنل و کادر نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا، تجلیل از پدر شهید مدافع وطن و امنیت مصطفی طلایی نوین و برپایی ایستگاه صلواتی با حضور فعال اعضای کانون برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار