خبرهای داغ:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه آموزش و پرورش در شاهرود

شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به افتتاح یک واحد سرسرای پذیرایی در این شهرستان گفت: عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه نیز با کمک خیران شاهرودی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۰۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه آموزش و پرورش در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد موسوی در آیین ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز اظهار کرد: سرسرای پذیرایی واقع در منطقه آبشار با کمک ۳۰ درصدی زنده یاد «حامد حکیمی» خَیر شاهرودی ساخته شد.
او با بیان اینکه این سرسرا ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارد، افزود: بقیه هزینه ساخت این مجموعه ۴۵۰ متر مربعی را سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و تجهیز آن را اداره آموزش و پرورش شاهرود انجام داد.
موسوی از آغاز عملیات اجرایی یک باب مدرسه در شهرک شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: ۳۰ درصد از هزینه ساخت این مدرسه را خَیران نیک‌اندیش برادران «ظفر فاضلی» برعهده گرفتند.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به اینکه این آموزشگاه ۶ کلاسه در ۶۶۰ مترمربع ساخته می‌شود، افزود: بقیه هزینه ساخت این مجموعه را سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پرداخت می‌کند.
او با بیان اینکه یک باب مدرسه ۶ کلاسه نیز در روستای مغان کلنگ زنی شد، ابراز کرد: خَیران این روستا نیز یک سوم هزینه ساخت این مجموعه ۶۶۰ متر مربعی را برعهده گرفتند و بقیه هزینه آن توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تامین می‌شود.
شهرستان شاهرود دارای ۳۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز است که این تعداد در ۵۶ پیش دبستانی، ۱۴۲ مدرسه دولتی و ۳۹ مدرسه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها