مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

اختصاص ۶۹۶ میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی استان مرکزی

امیدی گفت: جهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال ۱۴۰۱ تسهیلات قرض الحسنه با عاملیت سه بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال،توسعه تعاون۱۹۵ میلیارد ریال و کشاورزی ۲۷۳ میلیارد ریال که در مجموع مبلغ ۶۹۶ میلیارد ریال می باشد به استان ابلاغ و اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۴۶۳۲۳۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، جمشید امیدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در سالجاری از محل اعتبارات جزء ۱ بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور مبلغ ۴۶۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه  برای اشتغالزایی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مبلغ ۲۲۴۹ میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اختصاص یافته است.

امیدی اظهار کرد: از مبلغ ۴۶۰۰ میلیارد ریال ابلاغی به اداره کل کمیته امداد مبلغ ۴۴۱۱ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است .

وی ادامه داد: تاکنون ۴۰۲۹ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد با مبلغ تسهیلات ۳۲۹۶ میلیارد ریال جهت استفاد از این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و ۱۹۶۸ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۱۵۹۷ میلیاردریال شده اند که معادل ۳۲ در صد مبلغ تخصیصی به استان می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: از مبلغ ۲۲۴۹ میلیارد ریال ابلاغی به اداره کل بهزیستی مبلغ ۱۷۲۵ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است . تاکنون ۱۰۹۰ نفر از مددجویان بهزیستی با مبلغ تسهیلات ۱۰۵۳ میلیارد ریال جهت استفاد از این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و ۵۲۴ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۵۰۳ میلیاردریال شده اند که معادل ۲۹در صد مبلغ تخصیصی به استان می باشد.

وی افزود: جهت حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال ۱۴۰۱ تسهیلات قرض الحسنه با عاملیت سه بانک رفاه کارگران مبلغ ۲۲۸ میلیارد ریال،توسعه تعاون۱۹۵ میلیارد ریال و کشاورزی ۲۷۳ میلیارد ریال که در مجموع مبلغ ۶۹۶ میلیارد ریال می باشد به استان ابلاغ و اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰۵۹ نفر با مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند و ۳۶۹ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال شده اند. پرداخت تسهیلات مذکور مربوط به بانک های رفاه و توسعه تعاون می باشد و بانک کشاورزی تاکنون پرداخت تسهیلاتی نداشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار