خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

افزایش تعامل بین سپاه و دانشگاه، از بهترین راه‌های رشد هر دو نهاد است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: افزایش تعامل بین سپاه و دانشگاه، از بهترین راه‌های رشد هر دو نهاد است.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۳۰
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاه بوعلی اظهار کرد: رویه ما از ابتدا ارتباط و تعامل مستمر با مراکز علمی در دانشگاه، به ویژه نهاد مقام معظم رهبری است و در صدد هستیم هماهنگی و تعامل بالایی بین نهاد رهبری دانشگاه‌ها و حوزه نمایندگی در سپاه که هر دو منتصب به رهبر معظم انقلاب بوده، رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه افزایش تعامل بین سپاه و دانشگاه، از بهترین راه‌های رشد هر دو نهاد است، ادامه داد: حضور اساتید ارزشمند و انقلابی در دانشگاه و سپاه و بسیج زمینه و فرصتی برای تقویت ابعاد مختلف نیروها است، بنابراین یکی از رویکردهای ما در افزایش ارتباط همین امر خواهد بود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: همچنین سپاه مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی توانمندی دارد که حضور آنها در دانشگاه می‌تواند در افزایش و تقویت بصیرت دانشجوها موثر باشند، بنابراین ما آماده ارتباط دو طرفه و تبادل اساتید دانشگاه و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه هستیم.

وی افزود: حوزه علوم اسلامی نیز که از زیر مجموعه‌های نهاد رهبری است، ظرفیت بالایی برای آشنایی دانشجویان با معارف اسلامی و توانمندسازی آنها نسبت به علوم حوزوی دارد و به طور قطع فرصت خوبی برای پیشبرد این اهداف است.

نجاری با بیان اینکه ما آماده هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه حوزه علوم اسلامی را داریم، گفت: در ایام هفته وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم، و این ایام فرصت خوبی برای افزایش این همکاری‌ها و تعاملات است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات