خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

راه حل تمام مشکلات برگشتن به آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: راه حل تمام مشکلات موجود برگشتن به آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۲۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسدآباد اظهار کرد: راه حل تمام مشکلات موجود برگشتن به آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد:یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی مبارزه با فساد و تبعیض بود و اصولاً ما انقلاب کردیم تا این مسائل تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز ایران قوی تنها کشوری است که مقابل مستکبرین ایستاده، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به سادگی به دست نیامده و برای سربلندی آن بیش از ۳۰۰ هزار نفر جان خود را فدا کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه مهم ائمه جمعه در جامعه اشاره کرد و گفت: این قشر راهبران فرهنگی شهرها بوده و به نوعی متولی فرهنگ هستند.

شعبانی اضافه کرد: موفقیت امام جمعه در امورات فرهنگی، مرهون همیاری و هماهنگی مجموعه‌های مرتبط است.

وی گفت: امام جمعه به صورت مستقیم بودجه فرهنگی ندارد اما مردم بدانند هم مشکلات شما و هم معضلات فرهنگی از دغدغه های ائمه جمعه است که در جلسات آن را مطرح می کنند که ممکن است این سخنان به گوش شهروندان نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت امروز اتفاقی نبوده و مرهون تلاش نهادهای تامین کننده امنیت است.

وی ادامه داد:دشمن در سال‌های گذشته با جنگ‌های نیابتی و منطقه ای اهدافی پلید را دنبال کرد و امروز نیز با استفاده از ضعف‌های موجود ما قصد فتنه انگیز دارد که صدالبته این نیت مسموم به ثمر نخواهد نشست.

شعبانی افزود: دشمن به خوبی می‌داند نقطه قوت ما فرزندان دهه ۸۰ و ۹۰ ما هستند و با علم به این موضوع روی این قشر سرمایه گذاری کرده است.

وی رهاشدگی فضای مجازی را یک خلا برای جذب فرزندان کشور به سمت دشمن عنوان کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال تا حد زیادی از کمبودهای موجود خواهد کاست.

 در این مراسم که در مسجد جامع اسدآباد برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام حسینی مجد، حجت الاسلام موحدی به عنوان امام جمعه جدید اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات