مشاور رئیس جمهور در امور اقوام مذهبی:

نباید پیاده نظام دشمن در دل کشور اسلامی باشیم

اجلاسیه شهدای وحدت و سیزدهمین آیین گرامیداشت سرداران شهید «نورعلی شوشتری»، «رجبعلی محمدزاده» و شهدای وحدت با حضور سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی»، مسئولین لشکری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و علمای اهل سنت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۴۹
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، ماموستار عبدالسلام کریمی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای وحدت در مشهد گفت: دشمن بنام اسلام و مذهب و مردم به جنگ اسلام و ایران آمده است. باید بصیرت داشت چون دین ما دین بصیرت است. نباید پیاده نظام دشمن در دل کشور اسلامی باشیم.

 

 

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه امروز عَلَم دشمن عوض شده است، افزود : در عصر معاصر باید دنبال عنصر مشترک بگردیم که هدایتگر به سوی سعادت باشد و رهبر معظم انقلاب حجت راه است و باید بر اساس آن قدم برداریم و اطاعت از ایشان عقلا و شرعا واجب است.

 

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای از بین بردن دیکتاتوری بود، بیان کرد: مرگ بر دیکتاتور شعار امام(ره) و رهبری و شعار همه ما است و همه معتقد به این شعار هستیم. شعار حقی است که باطل از آن استخراج می‌شود.

 

ماموستا کریمی گفت: آمریکا و اسراییل بیکار نمی‌نشیند و شبانه روز علیه ایران نقشه می‌کشند.

 

وی با بیان اینکه ریشه، اصول، قرآن، قبله و کتاب یکی است، افزود: دشمن ما نیز مشترک است و به دنبال ایجاد تفرقه است. هر ندایی که از وحدت صحبت کند از رحمان و هر ندایی که از تفرقه و نزاع صحبت کند از شیطان است.

 

مشاور رییس جمهور در امور اقوام گفت: اقوام و مذاهب رنگین کمان ایران اسلامی است، هر چه بیشتر کنار هم باشند این زیبایی قشنگتر است.

 

وی با بیان اینکه استقلال آزادی جمهوری اسلامی شعار ما است، افزود: جمهوری یعنی خط کشی بین اقوام نداریم و اسلامی یعنی همه مذاهب اسلامی کنار هم هستند. همه امت واحد هستیم و شهروند درجه یک و دو نداریم، نزاع ما باعث ذلت و حقارت و وحدت باعث عزت و اقتدار است.

 

یادواره شهدای وحدت در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران "نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده" و ۴۰ تن از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی برگزار می شود که ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۸ بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده و به شهدای وحدت موسوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار