خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

ایران جزو معدود کشورهای دست یافته به چرخه کامل فضایی است

همدان-امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه، خبر رصدخانه ملی که اتفاق بسیار مهمی در مجامع علمی است در بین اخبار اغتشاشات گم شد، گفت: کشور ما جزو معدود کشورهایی است که توانسته به چرخه کامل فضایی دست یابد.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۸۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه دشمن امروز پس از شکست در میدان، رو به رفتارهای بزدلانه آورده است، اظهار کرد: اینکه در یک مکان مقدس، یک تروریست اسلحه به دست گرفته و بدون رحم به زن و بچه و نگهبان و مردم شلیک کند تنها نشانه بی رحمی دشمنان ما است.

وی افزود:کسی که گوش خود را به رسانه‌های معاندی که تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور بسیج کرده‌اند، بسپرد، حقیقت را درک نکرده و مطیع اطلاعات غلط دشمن می‌شود.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: دشمن امروز با دروغ پراکنی و شایعه سازی رسما اغتشاشگران را به حمل سلاح دعوت می‌کند و اغتشاشگران تفاوتی با داعش ندارند.

وی اضافه کرد: دشمن همه توطئه‌هایی را که در چنته دارد به میدان آورده تا به اهداف شوم خود برسد.

موحدی با بیان اینکه، خبر رصدخانه ملی که اتفاق بسیار مهمی در مجامع علمی است در بین اخبار اغتشاشات گم شد، عنوان کرد: کشور ما جزو معدود کشورهایی است که توانسته به چرخه کامل فضایی دست یابد.

وی گفت: امروز معضل ما در کشور، مشکلات اقتصادی است و دشمن با علم به تلاش‌های دولت خدمتگزار کنونی در برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات، سعی دارد مسیر کشور را از فتح آخرین سنگر منحرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار